  • 11. Data: 2011-02-26 00:26:04
    Temat: Re: Ceny robocizny
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-25, Michał Gut <m...@w...pl> wrote:

    > za robote jakbym byl mechanikiem wzialbym 60 za wahacz, 30 za klocki, 20 za
    > wymiane przewodu, 50 za zacisk
    > netto ofkors
    > czyli calosc 160 netto - powyzej uznalbym za wysoka cene

    Diagnoza gratis?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2011-02-26 00:27:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-25, Bassteq <b...@o...pl> wrote:

    > 350 zł no (tyle bym skasował osobiście jakbyś mi przywiózł części) ale że

    A jakbyś Ty kupował części to jakbyś wycenił robociznę?

    > 3500 zł.... Welcome to Real World... mechanik też ma żonę a futro z
    > norek ?? pomyślełeś o futerku ???!!

    Z norek? Ty wiesz kiedy przestali produkować osiemsetpięćdziesiątki?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-02-26 02:23:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Diagnoza gratis?

    byla mowa o wymianie. jesli mialbym tego szukac to strzelilbym ze 100 netto
    mysle. w zawieszeniu i hamulcach strasznie duzo diagnostyki czasochlonnej
    raczej nie ma. conajwyzek moznaby dorzucic 20pln na skp.

  • 14. Data: 2011-02-26 02:56:07
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Zapomniałem dodać: całość dzieje się w Wawie, moje części to przednie
    > klocki - resztę kupił mechanik - ceny częsci podał w okolicach cen
    > intercarsu dla niedzielnych klientów.

    Wahacz jakiś lepsiejszy 249 zł + wymiana 80 zł
    Klocki tył 158 zł + wymiana 60 zł
    Przewód hamulcowy wymieniony? Chyba rozpierdzielił bo pewnie mu spadł
    zacisk. Za przewód bym mu nie zapłacił. z 56 zł
    Oczyszczenie zacisku razem z wymianą uszczelek 80 zł

    Wychodzi +/- 683 zł.

    * - ceny podaję z głowy dla niedzielnego klienta i dla niedzielnego
    intercarsu. Jeśli zapłaciłeś mu więcej, to chyba jesteś niepoważny...

  • 15. Data: 2011-02-26 07:11:35
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > A jakbyś Ty kupował części to jakbyś wycenił robociznę?

    Tak po mojemu cena części to jedna bajka a robocizna to stawka godzinowa
    + ZUS,VAT,SRAT,Prund,Grunt

    Chyba że pytasz w sęsie że ile roboczogodzin poświęcam na zakupy części
    do serwisowanych autek. Co z tego że czasem robota to kwadrans w kanale
    jak trzy godziny po mieście latasz, dzwonisz, szukasz części.

    > Z norek? Ty wiesz kiedy przestali produkować osiemsetpięćdziesiątki?

    Tymbardziej za robociznę drożej bo wolę odkręcać śruby podwozia w nowym
    aucie czyste nie zapieczone pod warstwa korozji. Nie chodzi juz o
    fanaberię że "łojojoj pobrudzę się" tylko zapieczone śruby się w
    podwoziach lubią ukręcać. Ostatnia akcja u nas w serwisie była taka, że
    do sterczącej urwanej szpilki ( bo przestała być śrubą tracąc łeb:)
    trzeba było TIGiem spawać uchwyt i całść acetylenem grzać jeszcze parę
    minut dopiero ruszyło a śruba na łbie bite miała twardość 10,coś

    Może to że auta na F czyli Renault G300 tak ma

    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę
    Bassteq

  • 16. Data: 2011-02-26 08:44:38
    Od: "bosskg" <bosskg@usun_to.wp.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnimfo95.97u.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
> [...]
    > wymienione wszystkie klocki, wymieniony jeden przewód hamulcowy,
    > oczyszczony (dokładnie z rozbieraniem) jeden zacisk. Zgadnijcie ile mnie
    Przerabiałem niedawno na Bravo 97 rok. Wahacz 150 + wymiana 50, regenaracja
    zacisku + wymiana przewodu z przodu 280, klocki przód z wymianą 150. Pojeżdziłem
    po kilku mechanikach i to była najtańsza opcja.

    Krzysiek
    Gdybym umiał to sam bym przed sobą klękał!

  • 17. Data: 2011-02-26 22:02:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-26, Bassteq <b...@o...pl> wrote:

> [...]
    > do serwisowanych autek. Co z tego że czasem robota to kwadrans w kanale
    > jak trzy godziny po mieście latasz, dzwonisz, szukasz części.

    Za to warsztaty kupują części z rabatem, a sprzedają w cenach
    detalicznych.

    > Tymbardziej za robociznę drożej bo wolę odkręcać śruby podwozia w nowym
    > aucie czyste nie zapieczone pod warstwa korozji.

    Jakoś mi się wydaje, że właściciel samochodu za 150kzł ma więcej
    pieniędzy na naprawy niż właściciel samochodu za 15kzł. Znaczy się ten
    drugi po prostu nie zapłaci więcej.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2011-02-26 22:03:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-26, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Wahacz jakiś lepsiejszy 249 zł + wymiana 80 zł

    Nie chciało Ci się sprawdzić :) 250zł to za najtańszy zamiennik trzeba
    dać.

    > Klocki tył 158 zł + wymiana 60 zł
    > Przewód hamulcowy wymieniony? Chyba rozpierdzielił bo pewnie mu spadł
    > zacisk. Za przewód bym mu nie zapłacił. z 56 zł

    Za przewód nie płaciłem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2011-02-26 22:10:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-26, bosskg <bosskg@usun_to.wp.pl> wrote:

    > Przerabiałem niedawno na Bravo 97 rok. Wahacz 150 + wymiana 50, regenaracja
    > zacisku + wymiana przewodu z przodu 280, klocki przód z wymianą 150. Pojeżdziłem
    > po kilku mechanikach i to była najtańsza opcja.

    Chciałbym mieć takie tanie wahacze :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2011-02-27 01:08:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Chciałbym mieć takie tanie wahacze :)

    no juz nie trzymaj nas w niepewnosci bo to uroslo do rangi
    konkursu-zagadki:)