  • 21. Data: 2011-02-27 02:07:59
    Temat: Re: Ceny robocizny
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-27, Michał Gut <m...@w...pl> wrote:

    > no juz nie trzymaj nas w niepewnosci bo to uroslo do rangi
    > konkursu-zagadki:)

    Taki był plan, ile razy można o kapelusznikach i wariatach czy przewadze
    samochodów na F jak Fiat i Francuskie nad samochodami na F jak Fonda
    i Folkswagen :)

    Podsumowując:

    Mechanik zrobił:
    - wymiana wszystkich klocków hamulcowych
    - wymiana przedniego wahacza
    - oczyszczenie tylnego zacisku hamulcowego
    - wymiana przewodu hamulcowego

    Dodatkowo zapłaciłem za:
    - wahacz (katalogowo 520 zł)
    - tylne klocki (katalogowo 138 zł)

    Nie zapłaciłem za:
    - przewód hamulcowy
    - dolewkę płynu hamulcowego
    - diagnozę
    - futro z norek ;-)
    - zapieczone śruby w jakimś francuzie ;-)

    W sumie zapłaciłem: <fanfary> 830zł </fanfary>. Moim zdaniem cena
    uczciwa i umiarkowana.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: co do ceny wahacza: da się znaleźć tańszy. Tyle, że ja co prawda
    jeżdżę złomem (wg. Cavallino), ale zawieszenie, hamulce i układ
    kierowniczy mają być sprawne. Zawsze. Dlatego mam nowe klocki, niecały
    rok temu wymieniłem amortyzatory, na opony wydałem 4x więcej niż by się
    dało kupić oszczędzając, etc, etc.

  • 22. Data: 2011-02-27 09:35:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > kierowniczy mają być sprawne. Zawsze. Dlatego mam nowe klocki, niecały
    > rok temu wymieniłem amortyzatory, na opony wydałem 4x więcej niż by się

    Ale wahacz to w ASO kupiles, ze taki drogi? Bo normalnie to kosztuja
    jakies 300zl.
    Ale cena i tak w porzadku.

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2011-02-27 10:32:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-27, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Ale wahacz to w ASO kupiles, ze taki drogi? Bo normalnie to kosztuja
    > jakies 300zl.

    Rzuć okiem na cennik intercarsu czy bhmd.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 24. Data: 2011-02-27 10:42:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Rzuć okiem na cennik intercarsu czy bhmd.

    Delphi 350, TRW 392. I co? Z numerem klienta jeszcze ok. 30% mniej.

  • 25. Data: 2011-02-27 12:22:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-27, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Delphi 350, TRW 392. I co? Z numerem klienta jeszcze ok. 30% mniej.

    I klikamy na 2.5 TDI: Delphi - 476, TRW - 520, LEMFORDER - 876.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: nie wiedziałem, że silnik będzie miał taki wpływ na cenę.

  • 26. Data: 2011-02-27 13:01:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > PS: nie wiedziałem, że silnik będzie miał taki wpływ na cenę.

    No fakt, dziwne. Nawet do 2.3 T5-R sa sporo tansze :)

  • 27. Data: 2011-02-27 13:15:45
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Rzuć okiem na cennik intercarsu czy bhmd.

    No wlasnie rzucilem i stad moje pytanie :>

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2011-02-27 13:21:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > I klikamy na 2.5 TDI: Delphi - 476, TRW - 520, LEMFORDER - 876.

    Faktycznie spora roznica.
    Wiec kupiles TRW? Ty czy mechanik kupil?
    Jak mechanik to juz wiadomo gdzie sie podziala reszta robocizny, a jak
    sam kupiles to troche dales dupy bo mogles kupic przez kogos kto ma
    znizki, zawsze to pare stowek taniej by bylo.

    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    >
    > PS: nie wiedziałem, że silnik będzie miał taki wpływ na cenę.

    Widac jakas wzmocniona wersja wahacza tam jest :/

    --
    Karolek

  • 29. Data: 2011-02-27 17:05:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-27, Karolek <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    > sam kupiles to troche dales dupy bo mogles kupic przez kogos kto ma
    > znizki, zawsze to pare stowek taniej by bylo.

    Jeszcze trzeba mieć czas podjechać do tego kogoś, zawieźć części do
    mechanika i na koniec zapłacić więcej za robociznę. Nie zawsze w sumie
    się opłaci.

    Tuleje mogliby wzmocnić...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2011-02-27 17:27:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Jeszcze trzeba mieć czas podjechać do tego kogoś, zawieźć części do
    > mechanika i na koniec zapłacić więcej za robociznę. Nie zawsze w sumie
    > się opłaci.

    No to juz wiesz, czemu robocizna wyszla tak malo, reszta ukryta jest w
    cenie czesci.
    Mechanik kupil to okolo 20% taniej.
    Ale jak pisalem i tak cena raczej w porzadku.

    Zapewne tym sie tylko roznia.

    --
    Karolek