    From: "quent" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ceny foto odleciały w kosmos
    Date: Wed, 28 Mar 2012 08:13:49 +0200

    > A po co maja kosztowac taniej, skoro ludzie i tak kupuja?

    Kupują ale znowu nie tak masowo.
    W PL wiadomo jak jest ale zobacz jakie są opinie pod tekstem 5dmkIII na
    dpreview - ogólne narzekanie, że za drogo!
    A to przecież opinie głównie z bogatszego świata ;-)
    Osobiście jestem zawiedziony, liczyłem na spadek cen ff po kilku latach. Mam
    szkieł za prawię 10koła które na cropie nie dają mi takiej frajdy jaką mam
    gdy podepnę je do ff... kolegi niestety :-/