    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ceny dysków
    Date: Tue, 1 Nov 2011 22:24:17 +0100
    Sender: p...@g...com
    <4...@w...pl> <2...@g...one.pl>
    <4...@w...pl> <j8mgv4$3tj$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@w...pl> <j8mj2h$adq$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@w...pl> <j8mkld$ep9$1@inews.gazeta.pl>
    <j8mmmu$euk$1@news.onet.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <j8oo33$4t7$1@news.onet.pl> <j8p8cg$ojg$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@w...pl> <j8p9ue$t98$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@w...pl> <j8pb2a$3ja$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@w...pl>

    Dnia Tue, 01 Nov 2011 20:20:30 +0100, Andrzej napisał(a):

    > zewnętrzny kontroler 50 zł,
    > czy to dużo?

    Zewnętrzny kontroler w sensie na PCI-Express? Drogie to nie jest, owszem,
    ale jednak - tu też może trochę zależeć od płyty i samego kontrolera USB3.0.
    Przyznam szczerze, że za bardzo się w to nie wgłębiałem, ale swego czasu do
    bookmarków dodałem artykuł
    http://www.tomshardware.com/reviews/nec-controller-u
    sb-3-pd720200,2682-7.html
    - na zasadzie ,,w końcu przeczytam"...

    > kieszeń do dysku 80 zł,
    > to dużo?

    Jeżeli mowa o stacjonarnym PC, to ja bym proponował poszukać czegoś a'la
    Ardata DuoDisk - montowana w zatoce 3,5 / 5,25 kieszeń, do której wsuwana
    jest obudowa z dyskiem 2,5". Podczas pracy w kieszeni ma się dostęp do
    interfejsu SATA-II, po wyciągnięciu i zatargania do np. kumpla - mamy
    normalny, przenośny dysk 2,5" USB 2.0. :)

    > mój były HDD to był własnie Samsung i chyba F3
    > buczał jak stary "motór"
    > a obudowa to Chieftec za 600 zł
    > ile mam dać za obudowę aby była dobra?
    > 1000 zł?
    > a może 1500???
    > wolę dać 300 zł na SSD i mieć spokój

    Nie no - nie powiem, żeby u mnie był komputer bezgłośny (podkręcony C2D
    E8400, GTX259, 4 dyski 3,5" + sztuka 2,5", też buda Chieftec - aczkolwiek ja
    swoją wyklejałem matami wygłuszającymi), ale żeby F3 buczał? Coś Ci na mój
    bardzo skromny gust w wibracje wpadało.

    Co do tych 300 zł na SSD - można podpytać co to dokładnie za model i gdzie
    kupowałeś? :)

    [ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like ]
    [ they make you sign it or anything. ]
    [ ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]