  • Data: 2011-11-01 21:24:17
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Nov 2011 20:25:04 +0100, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Chieftec brzmi dumnie, ale to zwykla chinszczyzna (nawet bez specjalnych
    > testow jakosci). Calkowicie normalne jest to, ze przy okreslonych
    > dyskach wpada w rezonans..swoją 6-dyskową obudowę z rezonansu wybudzałem
    > lekkim kopnięciem. Brutalne to jak i jakość obudowy.

    To też zależy chyba od modelu. Miałem Dragona DX-01B-D-U - bardzo zacna
    buda, gdyby nie kierunek wyciągania koszyków z dyskami. No niestety - przy
    niestandardowym chłodzeniu na procesorze i wentylatorze dmuchającym w koszyk
    z dyskami (a 3 sztuki tam sobie siedziały), to nie było siły, żeby wyciągnąć
    ów koszyk bez ściągania radiatora z procesora. :(

    Teraz mam Bravo LBX-01B-B-B i tak mi się zdaje, że jeszcze długie lata mi
    będzie służyć. Choć fakt faktem - wykleiłem od środka matami wygłuszającymi.
    Na poziom szumu kręcącego się na dużych obrotach wentylatora z Freezera 7
    Pro na podkręconym E8400 przy 35°C temperatury powietrza to specjalnie wiele
    nie pomogło ;) ale po wstawieniu Mugena 2 od razu się przyjemniej zrobiło.
    :)

    Dość powiedzieć, że ja nie mam najmniejszych problemów z zasypianiem przy
    włączonym komputerze. Ale zdaję sobie sprawę, że różne osoby mają różny
    poziom tolerancji, a ja to w sumie najczęściej zasypiam zanim zdąże dobrze
    głową do poduszki dotknąć. ;D

    > tak czy owak mechaniczne dyski wibrują, jedne mniej, drugie bardziej, do
    > tego dochodzi pradwopodobienstwo rezonansu. SSD jest po prostu wolne od
    > tego i zadne czary mary tego nie zmienia.
    >
    > :)

    Ależ tego nawet nie próbuję sugerować. :D

    [ Gdzie w grę wchodzi miłość lub nienawiść, tam gra kobieta miernie. ]
    [ (Friedrich Nietzsche) ]