  • Data: 2011-11-01 11:04:19
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Oct 2011 22:00:16 +0200, Andrzej napisał(a):

    > ale ze względu na cenę do trzymania danych można ich jeszcze użyć

    Czyli cały zysk w wydajności idzie w zasadzie na czas uruchomienia systemu i
    programów, które na SSD są zainstalowane.

    > służą i można je obrabiać na SSD. Finał ten pracy można
    > zmagazynować na HDD

    Popatrzyłem na materiały zmajstrowane przeze mnie w fabryce w tym roku.
    Samych źródeł mam dobre 100GB. Trzymać to na zewnątrz, jak potrzeba kopiować
    dany plik na SSD, stąd go wczytywać i obrabiać, po zakończeniu danego
    projektu pamiętać, by nadpisać źródło? Wygodne to tak moim zdaniem
    ,,średnio", a do tego cały czas zyskany na szybszym odczycie danych z SSD i
    tak zostanie z nawiązką skonsumowany przez przerzucanie danych z HDD na SSD
    i z powrotem.

    > na razie są za drogie, To już ustaliśmy

    Czyli innymi słowy - przyznajesz, że w Message-ID: <4...@w...pl>
    żeś palnął jak łysy grzywką o kant kuli? Tak dla przypomnienia:
    ,,ja powiem inaczej - dobrze, ze zalało tą fabrykę HDD - najwyższa pora!
    HDD to badziewie i już dawno winno się je oglądać w muzeum, jako eksponat".

    [ Dopóki lakier na paznokciach nie wysechł, kobieta jest bezbronna. ]
    [ (Burt Reynolds) ]