  • Data: 2011-11-01 11:04:19
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 15:09:56 +0100, Andrzej napisał(a):

    > uruchamiam kilka razy dziennie, wiec ten czas jest dłuższy

    1. No dobra - to tak średnio ile razy dziennie?
    2. I ile na tym czasu zaoszczędzisz?
    3. I po jasnego gołąbka tak po kilka razy dziennie on i off?

    > ale aż takim maniakiem nie jestem - procesorów np. nie podkręcam ;)

    Wtedy - o ile przesadziłbyś z podkręcaniem - może częste ponowne
    uruchomienia byłyby potrzebne. :)

    > ja też, ale sprzedałem wszystkie luźne HDD i starczyło na SSD, nawet dwa

    Czyli innymi słowy - trzymałeś w domu puste dyski HDD? Skoro nie - tak
    orientacyjnie:
    1. jaka była łączna pojemność tych HDD?
    2. jakiej pojemności SSD za to nabyłeś?
    3. co zrobiłeś z danymi z owych HDD?

    [ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się ]
    [ - człowiek. (Friedrich Nietzsche) ]