  • 11. Data: 2009-02-12 05:42:07
    Temat: Re: Ceny...czy ja jestem jakis dziwny
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Znajdz sobie elektryka-renciste. Mysle, ze za 3 stowy Ci to zrobi. A jak mu
    dasz 500 (polowe, albo i wiecej renty), to bedziesz mial wyglaskane i
    posmarowane wazelina.

  • 12. Data: 2009-02-12 07:33:48
    Od: "CodeBoy Praca" <c...@w...pl>

    Dnia 11-02-2009 o 22:11:40 Grupki <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ukladany glownie w istniejacych listwach) no i oczywiscie kwestia montazu
    > tego wszystkiego, przewiercenia kilku dziur itp.
    > Roboty w sumie na kika godzin dla dwoch osob.
    > I teraz pytanie ile taka usuluga moze kosztowac? Chodzi mi tylko i
    > wylacznie
    > o koszt robocizny.
    > Firma ktora ponoc "jako jedyna" moze mi to zakladac zazyczyla sobie cene
    > ktora dla mnie jest zupelnie z kosmosu. Podam te cene pozniej bo
    > chcialbym
    > uslyszec jakies inne propozycje bez sugerowania niczego.

    ja mialem podobna sytuacje z inna firma tez jedyna i powiedzmy ze strzele
    ze lacznie chcieli kolo 9000 zl
    czyli 6000 zl za robocizne. Acha sciany gipsowe u mnie, sufit podwieszany
    i takie tam udogodnienia. Znalazlem wykonawce za 1/10 ceny i oni tez byli
    bardzo z tego zadowoleni, powod ? , nie lubia sie babrac brudem i daja
    ceny zaporowqe.
    przyjechali skonfigurowali podlaczyli juz za "normalna" cene 1500zl

  • 13. Data: 2009-02-12 08:25:08
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    "Grupki" <j...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > tego wszystkiego, przewiercenia kilku dziur itp.
    > Roboty w sumie na kika godzin dla dwoch osob.

    Poproś o pisemną ofertę z kalkulacją cenową szacowanych nakładów robocizny i
    materiałów.
    Jeśli nie zechcą dać, znaczy że knują (cena wyssana z brudnego
    palca/sufitu).

    Roman

  • 14. Data: 2009-02-12 09:32:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 22:11:40 +0100, Grupki napisał(a):

    > I teraz pytanie ile taka usuluga moze kosztowac?

    Jak już niektórzy powiedzieli, zależy od warunków/utrudnień. Ale ZTCW to ja
    bym ci zrobił za 500zł do ręki. Ale ja jestem elektrykiem-rencistą :) i ZUS
    czy skarbówkę mam w D...
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2009-02-12 10:14:11
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

> [...]
    > tego wszystkiego, przewiercenia kilku dziur itp.
    > Roboty w sumie na kika godzin dla dwoch osob.
    Z tego co widać są pewne nieścisłości.
    1) Jest pięć urządzeń do przymocowania.
    2) Kilkanaście metrów kabla, ale tylko część będzie mogła być położona w
    isniejących listwach, lub nie, gdyż jest to pięć dodatkowych urządzeń.
    Czy dotychczasowe listwy, trzeba wymienić na większe, czy wystarczy dołożyć
    przewód i pokrywka zamknie się na całej długości?
    Jeśli nie, to znaczy, że praca jest potrójna: 1 - sprawdzenie 2- usunięcie
    starych korytek 3-montaż nowych.
    W brew pozorom sprawdzenie całej istalacji to zmora.
    3) Przewiercenie kilku dziur- Raczej kilkunastu.
    4) To zdaje się jest Warszawa, więc sam dojazd w dwie strony pewnie ok. 3h.
    5) Zapewne zleceniodawcy zależy na uruchomieniu całości, a nie tylko na
    montażu. Czy jest dostępna szczegółowa dokumentacja?
    ( kolory przewodów, rysunek zbiorczy podłączonych urządzeń)
    6) Co wchodzi w skład istniejącego systemu? (np. 2 urządzenia, 10 czy 100)
    Ma to wpływ na rozeznanie się w temacie oraz na możliwości rozbudowy. (np.
    zasilacz okaże się za słaby)
    I to są takie podstawy co do wyceny.
    Ja szacuję, że oferta była na ok. 5000zł. netto, skoro kolega był
    przerażony.
    Niemniej jednak z powyższych informacji wnioskuję, że kolega chciał
    udowodnić, że cena jest bardzo wysoka. My tego nie wiemy.
    Mam też nadzieję, że wydruki powyższych postów nie będą użyte jako argument
    do obniżenia ceny w negocjacjach.
    Mogłoby tak być, ale trzeba rzetelnie przedstawić warunki.
    Inaczej - te odpowiedzi kolegów to fikcja i czysta teoria związana bądź z
    nadzieją na łatwy temat, bądź z innego rodzaju doświadczeniami.
    Jeśli koledze naprawdę zależy, aby ktoś inny to wykonał - to proszę się tak
    ogłosić:
    [zlecenie] Rozbudowa systemu alarmowego.
    I poniżej szczegółowy opis i link do rysunków.
    Z pewnością ktoś się zgłosi, jeśli uczciwie przedstawi się co jest do
    zrobienia.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 16. Data: 2009-02-12 10:14:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Grupki" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktora dla mnie jest zupelnie z kosmosu. Podam te cene pozniej bo chcialbym
    > uslyszec jakies inne propozycje bez sugerowania niczego.

    Tylko montaż fizyczny czy też konfiguracja systemu Bewator?
    Sam montaż w opcji "dobrze" to około 1000 zł netto. W opcji "tanio" 500 zł.

    Firma "ta jedyna" pewnie chciała 3000 zł?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2009-02-12 10:24:28
    Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:gn0sqb$r$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko montaż fizyczny czy też konfiguracja systemu Bewator?
    > Sam montaż w opcji "dobrze" to około 1000 zł netto. W opcji "tanio" 500
    > zł.
    >
    > Firma "ta jedyna" pewnie chciała 3000 zł?

    Zatem wykonanie "dobrze i tanio" to 1500 zł.

    TomT

  • 18. Data: 2009-02-12 10:45:43
    Od: "ms" <t...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Grupki" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ktora dla mnie jest zupelnie z kosmosu. Podam te cene pozniej bo chcialbym
    > uslyszec jakies inne propozycje bez sugerowania niczego.

    Ty jak biznesmenik ,chciałbyś oczywiście aby było to zrobione gratis albo
    może dasz 10 zł za instalacje a najlepiej aby ci jeszcze zapłacili że
    pozwolisz im zainstalować to w twojej posiadłości ....

  • 19. Data: 2009-02-12 10:49:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl> napisał w wiadomości

    > Zatem wykonanie "dobrze i tanio" to 1500 zł.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2009-02-12 14:40:25
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Ale ja jestem elektrykiem-rencistą :) i ZUS
    > czy skarbówkę mam w D...

    Trochę NTG, ale to niby dlaczego?