  • Data: 2009-02-12 18:58:30
    Temat: Re: Ceny...czy ja jestem jakis dziwny
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    Grupki wrote:

    > A tak w temacie to "firma" bedaca podwykonawca i na uslugach innej ktora
    > montowala to wszystko w ramach wiekszego projektu zazyczyla sobie za taka
    > "usluge" 12 000 PLN (robocizna).
    >
    > Glowny wykonawca napisal za to ze musimy u nich zrobic jak nie chcemy
    > stracic gwarancji.
    > Wszystkie urzadzenia w tej kontroli dostepu nie sa warte 12 tys wiec ja
    > osobiscie wole dac to zrobic komus innemu niz nabijac kase zlodziejom.
    [..]

    Czemu złodziejom? Coś Ci ukradli?
    Po prostu mają wysoką cenę.

    Wiem, jak to boli. U nas w firmie w UK zatrudnili firmę do zrobienia
    okablowania.
    3 gości spędziło 2 dni. OK, kabelków było sporo, bo jakieś 2000 patchy
    eth + 300 fibre (tu nic nie przycinali ani nic -- kupiliśmy gotowe patche).
    Wszystko w jednym pomieszczeniu, w klatce w DC; max. 15m między rackami.

    No i kto zganie ile wzięli za robotę?

    Mi nie dali tego zrobić nawet za 1/3 ceny, mimo tego, że w biurze
    przerabiałem coś podobnego (tyle, że 800 patchy).

    m.