  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ceny części w PL
    Date: Wed, 6 Apr 2011 20:53:39 +0200

    > Ja w Chinach zamawiałem nawet nakrętki z nierdzewki, robione na
    > zamówienie wg odręcznego rysunku w paincie :-)
    > 1/3 ceny co chcieli tutaj. To nie może tak być, że my się tniemy na
    > ceny. To musi być jakaś zmowa cenowa.

    dzis kupilem klej - z chin, typu super glut. Niemiecki henkela 4-5zl, chinski
    1.5 a klei tak samo... przynajmniej tak samo smierdzi :)

    Ale nie zdziw sie jak za X lat Twoje wnuki beda biede klepac, wszystko
    wysiadzie i nawet pomidory bedziesz jesc z Chin. Kupili Volvo - pomyslalbys 15
    lat temu? A inne "brudasy" maja Jaguara ztcp, no koszmar.

    Ciekawe by bylo cos takiego (bardziej niz ilu jest Slazakow w Polsce):

    Bierzemy market typu Tesco, Auchan itd - ile % produktow jest made in China np
    na dziale technicznym? Ile sprzetu RTV nie ma w sobie nic made in china? W
    sumie wszystko czego sie nie dotkne to China...

    Ostatnio rozwalila mi sie obudowa pewnej chinskiej rzeczy, po to ten klej,
    Chinczyk dobrze wykonal plytke, urzadzenie nawet dziala ale... element
    skrecajacy obudowe trzyma sie na 4mm2 plastikowego nadlewu (skąpo). Peklo...
    jakby tak chinczyk robiac forme do wtryskarki dal dam porzadnie plastiku by
    sila z jaka dziala srubka nie wyrwala tulejki to by urzadzenie nadal mnie
    cieszylo. Ale i nasi kretyni robiacy obudowy o tym nie mysla. Taka podstawowa
    rzecz jak mocne polaczenie na elementach mocujacych i dupa...