    Subject: Re: Ceny OC
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 13 May 2017 22:12:36 +0200

    W dniu 2017-05-13 o 19:05, Liwiusz pisze:

    > Przecież nie wiedzą, że jedno auto to stoidło. A jakby za oświadczenie
    > "będzie stało" dawali zniżkę, to by się okazało, że 99% samochodów w
    > Polsce to stojaki.

    Akurat do polisy deklaruje się przebieg roczny, więc tym bardziej to
    wskazuje,
    że nie ma znaczenia ta cała masa danych, którą trzeba podawać.
    Chyba, że zakładają, że wszyscy deklarują max 5 tys rocznie.
    Ja sprawdziłem w tym drugim aucie przy kalkulacji polisy
    i czy się wpisze roczny przebieg 5 tys czy 100 tys to cena polisy
    różniła się o 10 zł. A w niektórych towarzystwach było nawet taniej przy
    większym przebiegu