eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFORe: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Fri, 03 Dec 2010 09:13:05 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 28
    Message-ID: <ida8u8$29kj$1@news.mm.pl>
    References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
    <7...@f...googlegroups.com>
    <id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
    <id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
    <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
    <id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
    <id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
    <id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1291364104 75411 81.190.86.247 (3 Dec 2010 08:15:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Dec 2010 08:15:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2330609
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-03 09:05, Tomasz Pyra pisze:
    > W dniu 2010-12-01 10:39, Karolek pisze:
    >
    >>> Jak Ty ze swoim wyczuciem to zrobisz? Hamujesz
    >>> wszystkimi 4 kołami równocześnie.
    >>
    >> W zasadzie to sprowadza sie to do kontroli przednich kol, bo tylne
    >> hamuja o wiele slabiej i problem ich blokowania raczej nie istnieje.
    >
    > Akurat na śliskim wpływ tyłu na drogę hamowania jest istotny (w
    > odróżnieniu od hamowania na suchym asfalcie, gdzie mocno odciążony tył
    > faktycznie niewiele daje).
    >
    > I nawet jeżeli potrafisz doskonale i z zerowym opóźnieniem kontrolować
    > przednie hamulce, oznacza to że tyłem hamujesz za słabo.
    > ABS potrafi kontrolować i przód tył.

    Ale jak masz korektor sily hamowania to i tak zawsze tyl slabie hamuje
    niz przod, co oznacza tyle, ze jak ci zblokuje przednie kola i je
    odblokujesz to tylne sa juz z cala pewnoscia odblokowane.
    Chociaz faktycznie przy nowych systemach ABS zrezygnowano z mechnicznego
    korektora sily hamowania i sprawa wyglada inaczej, szczegolnie jak sie
    wylaczy ABS.
    Jednak dalej to nie zmienia faktu, ze na sniegu, lodzie, lisciach itp.
    ABS hamuje slabiej.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: