-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.at
man.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 03 Dec 2010 09:05:02 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
<7...@f...googlegroups.com>
<id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
<id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
<id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
<id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
<id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
<id5589$1fli$1@news.mm.pl>
In-Reply-To: <id5589$1fli$1@news.mm.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 15
Message-ID: <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.109.204
X-Trace: 1291363502 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27033 83.23.109.204:7423
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2330602
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-01 10:39, Karolek pisze:
>> Jak Ty ze swoim wyczuciem to zrobisz? Hamujesz
>> wszystkimi 4 kołami równocześnie.
>
> W zasadzie to sprowadza sie to do kontroli przednich kol, bo tylne
> hamuja o wiele slabiej i problem ich blokowania raczej nie istnieje.
Akurat na śliskim wpływ tyłu na drogę hamowania jest istotny (w
odróżnieniu od hamowania na suchym asfalcie, gdzie mocno odciążony tył
faktycznie niewiele daje).
I nawet jeżeli potrafisz doskonale i z zerowym opóźnieniem kontrolować
przednie hamulce, oznacza to że tyłem hamujesz za słabo.
ABS potrafi kontrolować i przód tył.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.10 09:13 Karolek
- 03.12.10 09:44 Arek (G)
- 03.12.10 09:48 Arek (G)
- 03.12.10 09:50 Karolek
- 03.12.10 09:57 Karolek
- 03.12.10 10:05 Mariusz Chwalba
- 03.12.10 10:18 Karolek
- 03.12.10 12:19 Arek (G)
- 03.12.10 12:32 Karolek
- 03.12.10 14:17 Arek (G)
- 03.12.10 17:47 r...@k...pl
- 03.12.10 17:47 r...@k...pl
- 03.12.10 17:47 r...@k...pl
- 03.12.10 18:06 Arek (G)
- 03.12.10 18:19 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=