    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Tue, 30 Nov 2010 15:20:42 +0100

    W dniu 2010-11-30 14:48, Artur Maśląg pisze:

    > Światła to jedno, drugie to magia, znaczy każdy używający ABS-u to
    > spanikowany użytkownik samochodu, a ten jeżdżący bez niego, to mistrz
    > kierownicy, z czujnikami poślizgu (dla każdego koła) wszczepionymi
    > w szyszynkę i poruszający się samochodem z 6 pedałami. 3 brakujące
    > nogi pewnie też wyrastają przed zimą, albo na żądanie ;)

    O tym, że ABS kontroluje każde koło niezależnie, a mistrz wszystkie na
    raz, to już nie wspominałem:) Zresztą ten temat podobnie jak światła
    wraca co jakiś czas i rozmowa przebiega według z góry ustalonego schematu:)

    Jedna rzecz mnie w tym naprawdę ciekawi, niestety nigdy nie uzyskałem na
    to odpowiedzi. Jak miszcz wykrywa poślizg. Kiedy wie, że jakieś koło mu
    się zblokowało?

    A.