  • 11. Data: 2010-09-14 20:12:40
    Temat: Re: Cegi do rejestracji
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i6oe87$em3$1@inews.gazeta.pl...

    > jak dawno przeprowadzono hibernację ?

    Wychodzi na to, że jeszcze przed profesorem Kuppelweiserem i "Bombą M w
    masowej produkcji".
    Cóż, kajam się...

    J.

  • 12. Data: 2010-09-16 00:23:22
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-14 21:57, roxy pisze:
> [...]
    > zarejestrowania kształtu pradu na oscyloskopie. Z tego co Pan mi podal
    > to najblizsze moim oczekiwaniom byly by APPA32 ale maja tylko 1A/1mV na
    > zakresie 600A a ja potrzebowal bym najlepiej 1A/10mV. Tak wiec widzi Pan
    > ze 2 minuty to troche za malo. Pytam o wypowiedzi i prosze o parady
    > przed zakupem i wydaniem dosc znacznej kwoty, osoby ktore mialy
    > przyjemnosc pracowac lub z wiedza praktyczną na temat tych przyrządów a
    > nie obsludze google. Jezeli tak by mialo być to proponuje zamknac tą
    > grupe bo mamy przeciez wyszukiwarki internetowe, odwolajmy targi,

    Wycinaj sygnaturki bo potem przy próbie odpowiedzi, mój czytnik wycina
    cały tekst pod zostawioną przez ciebie sygnaturką i muszę robić sztuczki
    żeby było widać tekst na który odpowiadam.
    Odpowiedź w sprawie cęgów pracujących od DC kierowałem nie do ciebie
    tylko do Irokoeza który o ile dobrze zrozumiałem nie był świadom, że są
    mierniki cęgowe działające od DC. Musisz się pogodzić z tym że
    odpowiedzi pojawiające się w założonym przez ciebie wątku mają też
    służyć innym na przykład do wymiany informacji na pokrewne tematy. Mimo
    że jesteś założycielem wątku to nie jesteś jego właścicielem i próby
    moderowania go i pouczania innych piszących nie są mile widziane.
    A co do przetworników prądowych to niemiałem przyjemności z nimi
    pracować. Wiem wprawdzie gdzie można kupić takie przemysłowe na czujniku
    Halla do 600A, dc do 8kHz, napiecie wyjsciowe 4V dla Inom. Ale nie będę
    się wygłupiał bo znalazłem przez internet.

    MD

  • 13. Data: 2010-09-16 00:25:57
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-14 21:57, roxy pisze:
    > 2 minuty w googlu:
    > http://www.cyfronika.com.pl/mierniki_cegowe.htm
    > APPA32
    >
    > http://elkom-serwis.com.pl/cegowe-uni-t/44--miernik-
    cegowy-uniwersalny-ut203-uni-t-acdc.html

    > http://elkom-serwis.com.pl/cegowe-uni-t/48--miernik-
    cegowy-uniwersalny-ut207-uni-t-prad-acdc-1000a.html

> [...]

    A co do przetworników prądowych to nie miałem przyjemności z nimi
    pracować. Wiem wprawdzie gdzie można kupić takie przemysłowe na czujniku
    Halla do 600A, dc do 8kHz, napiecie wyjsciowe 4V dla Inom. Za cenę rzędu
    300pln. Ale nie będę się wygłupiał bo znalazłem przez internet.

    MD