eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCd. samochodów elektrycznychRe: Cd. samochodów elektrycznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Cd. samochodów elektrycznych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1syixv13bq7i0.l625fo44prbz$.dlg@40tude.net> <g...@m...org>
    <p59emv$itq$1@node1.news.atman.pl> <xm5x2k9kug83$.dlg@myjk.org>
    <p59ipr$n0d$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <5a7868e1$0$680$65785112@news.neostrada.pl> <gu9nzxd0jgli$.dlg@myjk.org>
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Tue, 6 Feb 2018 09:21:26 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <gu9nzxd0jgli$.dlg@myjk.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 58
    Message-ID: <5a796586$0$666$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.134.136.117
    X-Trace: 1517905286 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 666 46.134.136.117:1814
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624295
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.02.2018 o 16:35, Myjk pisze:
    > Mon, 5 Feb 2018 15:23:29 +0100, ToMasz
    >
    >> otóż - mówie na serio- akumulatory w teslach wykorzystują marsjańską
    >> technologię, (albo głupotę ludzką) bo ich sprawność dobija do 100%.
    >> również ładowarki do nich mają conajmniej 100% sprawności.
    >
    > Kto tak twierdzi, poza tobą?
    wszyscy Ci, którzy pokazując wspomniane urządzenia, zatajają realne
    elektryczne parametry. w telefonach czołowy producent deklaruje niski
    spadek pojemności przez 300 ładowań, akceptowalny spadek pojemności
    przez kolejne 300 ładowań - potem dupa. a w elektrykach? albo cisza,
    albo technologia z marsa minimum 6 lat dobrej pracy.


    >> tak więc przyjmując żywotność 500 milionów cykli, to się może opłacać. :)
    >> nawet biorąc pod uwagę, że taki ups na 3 kw, mozna zrobić ze starego
    >> serwerowego upsa zasilanego z paru samochodowych akumulatorów.
    >
    > Sam Janusz w poprzednim wątku na PMB ci wykazał na swoim doświadczeniu, że
    > UPS oparty na akumulatorach samochodowych to tylko i wyłącznie strata
    > pieniędzy do omawianego zastosowania.
    w czasach świetności ups apc smart sam uczesniczyłem w takich badaniach,
    i wiem że nawet soft próbowali przerabiać ( co się okazało
    niepotrzebne) do takich zastosowań. takich urządzeń w polsce stoi multum
    w kotłowniach.
    > Albowiem akumulatory rozruchowe nie
    > są przystosowane do podtrzymywania (ciągłego obciążenia, o cyklicznej pracy
    > nie wspomnę), dlatego w samochodach się stosuje akumulatory trakcyjne a nie
    > klasyczne rozruchowe.
    zaprawdę dowiodłeś słuszności wskazanego pomysłu, modyfikując jedynie
    akumulator? To już niechcesz elektrycznej sciany tesli? chcesz, bo ma
    zajebistą nazwę. ubrań niemakowych też nie założysz?


    >
    >> dlatego że przez pół roku oddają prąd do sieci, a drugie
    >> pół roku mogą za darmo odebrać 80% tego co oddali.
    >
    > Nie przez pół roku, tylko w porywach przez 1/3 roku, a w naszych warunkach
    > pewnie jeszcze mniej wyjdzie z dostępnej mocy
    zapytaj na grupie budowlanej.

    > Poza tym to nie rozwiązuje
    > poruszanego problemu pt. wyrównanie dobowego zużycia prądu w sieci, skoro
    > można sobie potem korzystać kiedy się chce -- i do tego z 20% stratą (a
    > realnie pewnie jeszcze większą jak uwzględnić że nie wiadomo czy
    > wyprodukowany przez PV prąd zostanie spożytkowany czy pójdzie w straty).
    80% mocy możesz odzyskać co do procenta. koniec. Za to przy badaniu
    wpływu na środowisko aut elektrycznych, stosuje sie tą samą zasadę.
    czyli bierzemy prąd z gniazdka a paliwo z dystrybutora. niby fajnie, ale
    zapominamy o tym, ze aby dostarczyć "energii" na 200 tyś km do
    dystrybutora, potrzebujesz zapłacić kilkaset złotych za transport
    cysterną. aby to samo zrobić prądem, płacisz kilanasicie procent strat w
    kablach. To jest właśnie ukrywanie wpływu na środowisko.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: