-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Cd. samochodów elektrycznych
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1syixv13bq7i0.l625fo44prbz$.dlg@40tude.net> <g...@m...org>
<p59emv$itq$1@node1.news.atman.pl> <xm5x2k9kug83$.dlg@myjk.org>
<p59ipr$n0d$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
<5a7868e1$0$680$65785112@news.neostrada.pl> <gu9nzxd0jgli$.dlg@myjk.org>
From: ToMasz <N...@o...pl>
Date: Tue, 6 Feb 2018 09:21:26 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <gu9nzxd0jgli$.dlg@myjk.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 58
Message-ID: <5a796586$0$666$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 46.134.136.117
X-Trace: 1517905286 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 666 46.134.136.117:1814
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624295
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05.02.2018 o 16:35, Myjk pisze:
> Mon, 5 Feb 2018 15:23:29 +0100, ToMasz
>
>> otóż - mówie na serio- akumulatory w teslach wykorzystują marsjańską
>> technologię, (albo głupotę ludzką) bo ich sprawność dobija do 100%.
>> również ładowarki do nich mają conajmniej 100% sprawności.
>
> Kto tak twierdzi, poza tobą?
wszyscy Ci, którzy pokazując wspomniane urządzenia, zatajają realne
elektryczne parametry. w telefonach czołowy producent deklaruje niski
spadek pojemności przez 300 ładowań, akceptowalny spadek pojemności
przez kolejne 300 ładowań - potem dupa. a w elektrykach? albo cisza,
albo technologia z marsa minimum 6 lat dobrej pracy.
>> tak więc przyjmując żywotność 500 milionów cykli, to się może opłacać. :)
>> nawet biorąc pod uwagę, że taki ups na 3 kw, mozna zrobić ze starego
>> serwerowego upsa zasilanego z paru samochodowych akumulatorów.
>
> Sam Janusz w poprzednim wątku na PMB ci wykazał na swoim doświadczeniu, że
> UPS oparty na akumulatorach samochodowych to tylko i wyłącznie strata
> pieniędzy do omawianego zastosowania.
w czasach świetności ups apc smart sam uczesniczyłem w takich badaniach,
i wiem że nawet soft próbowali przerabiać ( co się okazało
niepotrzebne) do takich zastosowań. takich urządzeń w polsce stoi multum
w kotłowniach.
> Albowiem akumulatory rozruchowe nie
> są przystosowane do podtrzymywania (ciągłego obciążenia, o cyklicznej pracy
> nie wspomnę), dlatego w samochodach się stosuje akumulatory trakcyjne a nie
> klasyczne rozruchowe.
zaprawdę dowiodłeś słuszności wskazanego pomysłu, modyfikując jedynie
akumulator? To już niechcesz elektrycznej sciany tesli? chcesz, bo ma
zajebistą nazwę. ubrań niemakowych też nie założysz?
>
>> dlatego że przez pół roku oddają prąd do sieci, a drugie
>> pół roku mogą za darmo odebrać 80% tego co oddali.
>
> Nie przez pół roku, tylko w porywach przez 1/3 roku, a w naszych warunkach
> pewnie jeszcze mniej wyjdzie z dostępnej mocy
zapytaj na grupie budowlanej.
> Poza tym to nie rozwiązuje
> poruszanego problemu pt. wyrównanie dobowego zużycia prądu w sieci, skoro
> można sobie potem korzystać kiedy się chce -- i do tego z 20% stratą (a
> realnie pewnie jeszcze większą jak uwzględnić że nie wiadomo czy
> wyprodukowany przez PV prąd zostanie spożytkowany czy pójdzie w straty).
80% mocy możesz odzyskać co do procenta. koniec. Za to przy badaniu
wpływu na środowisko aut elektrycznych, stosuje sie tą samą zasadę.
czyli bierzemy prąd z gniazdka a paliwo z dystrybutora. niby fajnie, ale
zapominamy o tym, ze aby dostarczyć "energii" na 200 tyś km do
dystrybutora, potrzebujesz zapłacić kilkaset złotych za transport
cysterną. aby to samo zrobić prądem, płacisz kilanasicie procent strat w
kablach. To jest właśnie ukrywanie wpływu na środowisko.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.18 09:24 ToMasz
- 06.02.18 09:33 ToMasz
- 06.02.18 10:12 Myjk
- 06.02.18 10:44 Myjk
- 06.02.18 11:21 Myjk
- 06.02.18 12:11 Myjk
- 06.02.18 13:16 RadoslawF
- 06.02.18 13:33 Jacek Maciejewski
- 06.02.18 15:53 RadoslawF
- 06.02.18 17:58 Jacek Maciejewski
- 07.02.18 01:12 RadoslawF
- 07.02.18 22:49 J.F.
- 07.02.18 22:51 J.F.
- 07.02.18 23:02 J.F.
- 08.02.18 08:41 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa