  • Data: 2010-10-13 06:50:49
    Temat: Re: Canon sx 30 IS i co do tego ?
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sun 03 of Oct 2010 13:14, Paweł Pawłowicz wrote:

    > Na Twoim miejscu zastanowiłbym się jadnak nad lustrzanką. W cenie tego
    > Canona kupisz body Pentaxa K100D i obiektyw Tamron 18-250. Okulary nie
    > są problemem, wizjer ma korekcję, ustawiasz do swojego wzroku.

    Jest mowa o okularach cylindrycznych, a więc wada
    której żaden seryjnie produkowany aparat nie skoryguje.
    Soczewki kontaktowe też odpadaja. Pozostaje
    więc wyświetlacz live-view, najlepiej odchylany.
    Jedna para okularów nie wystarczy (wiek implikujący
    prezbyopię), albo widać przyciski aparatu i nie widać
    co pod nogami, albo kombinować na ślepo. Szkła progresywne
    nieco pomogą, ale wymuszają ścisłą pozycję głowy wobec
    aparatu, więc znowu odchylany ekran jest bardzo pomocny.
    W moim wypadku np. jest niezbędny (albo wizjer bezużyteczny).

    --
    nb