  • Data: 2010-07-21 08:03:26
    Temat: Re: [Canon evil] We will meet need...
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-21 08:26:27 +0200, "gietrzy" <c...@g...pl> said:

    > Z drugiej strony rozumiem ich chęć by nie wprowadzać trzeciego bagnetu, ale
    > jakby zrobili to oldschoolowo (jasne/małe: 24, 50, 90) i marketingowo (18-55,
    > 55-200) to by sprzedali a tak może być, że m43 uzupełni ofertę: imho brakuje
    > 12/14mm i m50/2 i system jak ta lala.

    EF-S to po prostu mechaniczne połączenie korpusu ze szkłem. Nic nie
    stoi na przeszkodzie zrobić aparat z bagnetem elektrycznie zgodnym, ale
    mechanicznie tylko przez przejściówkę.
    Jak kto bardzo będzie chciał, to se kupi takową za 300 dolców i się
    będzie onanizował.
    IMHO to ostatni dzwonek dla C i N.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem