  • Data: 2010-06-19 10:43:39
    Temat: Re: Canon SX20 IS - tryb Auto czy inne małpki mają tak samo?
    Od: BagMan <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    McArti pisze:
    > Canon A60 na AUTO miał ustawione tylko IS50 na sztywno i czasy
    > dobierał dość długie więc nie wiem w czym różnica.
    McArti przecież piszę że A60 trzymam w ręce i na AUTO poniżej 1/60 to on
    mi nie schodzi, chyba że ręcznie wyłączę mu flesza.
    Za to SX20 IS nawet z podniesionym fleszem na Auto śmiało mi schodzi do
    1/15 co jest dość wnerwiające. Chce strzelić szybko zdjęcie, włączam
    aparat, podnoszę flesza a tu na wyświetlaczu f2.8 i 1/15 ..brrr!

    W A60 tak nie mam :(

    Chodzi o to ze niech zdjęcie będzie i ciemne ale za to nie poruszone....
    jak w SX20 IS :(

    pozdrawiam

    BagMan