  • Data: 2009-08-24 19:05:38
    Temat: Re: Canon S90 bitching
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Konkretnie jaki?

    T60/2m a jakie to ma znaczenie?

    > Nie było mowy o 35mm tylko o 28mm.

    24-28-35 to tak porąbane ogniskowe, że jeśli to możliwe, warto mieć 3 osobne szkła.

    > Taaaaa super argument.

    No wiesz ja nie celuję w Monet'a - aktualnie mnie kręci 24mm w "molu",
    przepraszam jeśli kogoś razi to, że mając "obiekt westchnień i modlitw"* robię
    nim średniej jakości pstryki. Dla mnie to tylko zwykły kompakt.
    Możliwość zrobienia dziecku zdjęcia w ciasnej alejce Smyka obok "Little Mermaid"
    umożliwia mi właśnie 24mm.

    > Kup konwerter szerokokątny, bedzie jeszcze fajniej.

    Spoko, mam pamiątki z Manhattanu i na 14mm ;) - 24mm imho to sweet point.

    pozdrawiam,
    gietrzy

    * - teraz obok LX3 także E52