  • Data: 2010-12-06 20:19:05
    Temat: Re: Canon PowerShot A495 warto ?
    Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-06 20:24, Janko Muzykant pisze:

    > Tak, bardzo. Jeszcze wart rozważenia jest A3000IS, stabilizacja się
    > przydaje. Generalnie o ile Canon daje ostatnio ciała na średnim
    > szczeblu, to na podstawowym nie ma już chyba żadnej konkurencji.
    > PS. Gdzie za tyle dają?

    http://www.euro.com.pl/kompakty/canon-powershot-a495
    -srebny.bhtml

    A propos A300IS za 500zl to jednak wolabym cos z wiekszym obiektywem
    coby wiecej swiatla lapal no i zoom tez wiekszy.
    Tak jak pisalem mialem finepixa 1000fd i na poczatku myslalem ze to ja
    chyba nie mam pojecia o fotografii ale po kilku testach okazalo sie ze
    to scierwo nie dosc ze nie daje sobie wylaczyc AF to potrafi spieprzyc
    kazde zdjecie nawet ze statywem.