  • Data: 2010-12-08 21:01:20
    Temat: Re: Canon PowerShot A495 warto ?
    Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-08 17:36, Andrzej S. pisze:

    > Kolego, nie ma takiego aparatu, przynajmniej na "dprv".
    > Jest "FinePix S1000fd", ale to chyba nie tego klniesz
    > od kilku dni, bo tam ma ocene raczej wysoka.
    >
    > A sprawdziles, czy ci paluch nie lezie w obiektyw?
    > Tez dalby cien przy makro.

    Nie lezie bo lampa jest z lewej strony

    http://teensy.pl/foty/123a.jpg
    http://teensy.pl/foty/129a.jpg
    http://teensy.pl/foty/135a.jpg

    A ten finepix moje spostrzezenia, nie daje sie wylaczyc AF (moze bylem
    za glupi zeby to zrobic) wiec nawet juz to co widze apart spierdoli bo
    zamaist doostrzenia zrobil rozmydlenie. W kiepskim oswietleniu bez
    statywu nie podchodz. Przy kiepskim swietle dobiera zle ISO przeslone i
    czas, ewidentnie spieprzony soft. W trybie filmowym nie mozna operowac
    Zoomem duzo + szumow. Plusy to duzy zoom i matryca ze statywem mozna
    robic zdjecia slubne slepym klientom.