  • Data: 2010-03-14 22:26:29
    Temat: Re: Canon EOS 5D Mark II i pierwszy obiektyw
    Od: "Norbert" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > I takim pozostaniesz (nie koniecznie, ale raczej tak).

    Tak tylko patrze i sie dziwie :) Pewnie wielu fotografow zzera fakt, ze ktos
    nie zwiazany ze swiatem foto moze sobie kupic Nikona D3, najnowszego Canona
    1D, 5D. Jak ktos zarabia to dlaczego nie, moze sobie kupic drugi samochod za
    20.000 albo aparat, w sumie tylko sie cieszyc ze wybiera to drugie.
    Na pytanie nie odpowiem bo o C nie mam pojecia, w mojej hierarchii firma
    jest za Nikonem i Pentaxem ;) Jak masz kase to puszkaj jakiejs Lki o
    podanych przez innych parametrach, szczerze to przeplacanie, ale tak juz
    jest, ze za minimalny skok jakosci placi sie nieproporcjonalnie wieksza
    kase. Poczytaj testy obiektywow na optyczne.pl i sam wybierz.