  • Data: 2009-04-30 13:28:34
    Temat: Re: Canon EOS 50
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jansal napisał

    > wlasnie ze nie do konca - np aktualana 50d jest zdecydowanie drozsza
    > od bylej 50 jest tez drozsza od starej 5 .ki.
    > moznaby powiedziec ze im wyzszy numer tym nizsza polka , ale tez nie
    > do konca bo 500 nie wiem czy jest nizsze od 450 albo od 400. ale
    > mniejsza o to to nie jest istotne - jak go zwal tak go zwal.

    No to inaczej - podział na jedno-, dwu-, trzy- i czterocyfrowe.
    Nikon strasznie to popieprzył - trzy cyfry to środek puli z bardzo odległymi
    krańcami D300 i D700, podobnie dwucyfrowe, zaś jednocyfrowe to najwyższa
    półka.

    > do tego dochodza oznaczenia specyficzne jak rebel czy jeszcze cos innego

    Rebel - specyfika rynku amerykańskiego, Kiss - japońskiego.
    Ale oni tradycyjnie (szczegolnie amerykanie) muszą mieć wszystko inaczej
    ponazywane.

    > dla mnie jasna jest logika leici : r1 , r2 , r3 ..... r9

    No, Leica ma ogólnie swoją logikę wszystkiego ; )
    Nie żeby mnie nie skręcało z zazdrości co do niektorych (żeby nie rzec
    wszystkich) szkieł, ale nie mam tyle nerek żeby to finansować ; ))))

    Niedawno znalazłem taką konstrukcję, która mi się bardzo spodobała:
    Lens Summicron 2/35mm Tilt Shift f Panasonic G1 - tekst do wklejenia w
    wyszukiwarkę eBay.
    Niech kto powie, że to nie jest piękne : ))))))
    Że bez sensu ? No i dobrze że bez sensu ; )

    adam