  • Data: 2009-01-17 15:29:44
    Temat: Re: Canon A75, awaria
    Od: "Legar" <h...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam Ci ja gdzies starego jak świat canona A75. No i jeszcze niedawno robil
    > sobie bez problemu zdjęcia. Jako ze nie byl potrzebny wylądował w szafie
    > na jakiś czas. Wyciągnąlem go pare dni temu, probuje robic zdjęcia i
    > lipa... Mechanicznie wszystko jest ok, pokazuje nawet, ze lapie ostrość,
    > ale zdjęcia wychodza takie jak niżej:
    >
    > http://snake.gtn.pl/A75/p1.jpg
    > http://snake.gtn.pl/A75/p2.jpg

    Dokładnie taki problem zaczął mi sie pojawić jakieś tyrzy miesiące temu.
    Tylko może nie tak intensywnie, czasem, zdjęcia są "zalinione" tylko
    częściowo. Ale problem się zwiększa.
    Moję frustrację pogłębia fakt, że to co jest na rynku dostępne jako kompakt
    do 700 zł to mikro-dziwolągi. Nic na 4 paluszki, nie mają opcji sport, w
    opcji Auto zdjęcia robią gorzej niż stara A75.
    Nic mi z nich nie pasuje.
    Byłoby super jeśli udałoby się go naprawić/wymienić bo nastawiam się na
    zakup lustrzanki. Taka mała małpa pozostałaby jako backup.

    Robert