  • Data: 2009-10-13 10:24:35
    Temat: Re: Canon A720 błyskawicznie rozladowuje baterie - problem
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Podaj jakies konkrety, bo tak to każdy może coś napisać...

    Jeszcze niecały miesiąc temu aparat robił około 400 zdjęć na jednym
    ładowaniu z włączonym histogramem i zebrą. Te ustawienia się nie
    zmieniły. Konieczne muszę sprawdzić ogniwa na jakiejś porządnej
    ładowarce, bo w aparacie jestem w stanie je wyczerpać "do zera" w 15
    minut a po wyciągnięciu są zimne.

    Czyli albo zupełnie nie mają pojemności albo aparat źle odczytuje poziom
    naładowania i niepotrzebnie się wyłącza. Zwarcie raczej odpada bo przy
    dużym prądzie powinny być ciepłe. Efekt nie zależy czy jest czy nie ma CHDK.

    Sebastian