    From: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon A630
    Date: Wed, 27 May 2009 00:26:54 +0200

    Użytkownik "MAG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gvg3li$pco$1@news.onet.pl...
    > Co sądzicie o kompakcie (ten z odchylanym LCD) z tytułu porównując go do
    > współczesnych wyrobów?

    Miałem i żałuję, że sprzedałem - trochę dla mnie nieporęczny był.
    Potrzebowałem mniejszej małpki i kupiłem sobie bez odpowiedniego
    zastanowienia A1000 IS, który nie ma manualnych trybów jak A630 i generalnie
    jakość zdjęć jest duuużo gorsza. W A630 oprócz jakości zdjęć i manualnych
    trybów ceniłem sobie czas pracy na akumulatorach, ekran odchylany to fajna
    sprawa, aczkolwiek nie niezbędna (tym bardziej, że przezeń aprat wydaje się
    bardziej wrażliwy na uszkodzenia). Znacznie możliwości aparatu zwiększał
    CHDK.