  • 61. Data: 2009-09-01 14:55:53
    Temat: Re: Canon 7D - juz oficjalnie
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Janko Muzykant pisze:
    > widać, mały rynek - na jednego wiedzącego, co to dynamika przypada
    > dziesięciu, którzy chcą mieć więcej czegoś konkretnego (konkretnego w
    > cyferkach na pudełku).

    E tam - kilka akcji marketingowych i na pudełku pojawiłyby się napisy
    typu "7 EV". Cyferki takie jak przy tak jak teraz zoom czy mpix.
    Tylko trudniej o "widoczne" przyrosty :) Ale i na to marketoidzi
    znaleźliby radę, ot: przechodząc na jakąś skalę liniową chociażby.

    JW

  • 62. Data: 2009-09-01 14:56:02
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Moim zdaniem cala cyfra to marnosc ;) ale mam na scianie portret 100x150cm
    > z 5D i ludziom sie podoba. Obok wisi portret 100x150cm ze slajdu 4x5 cala
    > i tez sie podoba ;)

    Czyli sugerujesz się skupić na temacie oraz samej technice wykonywania
    zdjęć ;) zamiast liczyć piksele w 300% powiększeniu :).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 63. Data: 2009-09-01 16:44:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czyli sugerujesz się skupić na temacie oraz samej technice wykonywania
    > zdjęć ;) zamiast liczyć piksele w 300% powiększeniu :).

    To jest ostatecznosc ;)

  • 64. Data: 2009-09-01 17:20:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    centur pisze:
    > kompletnie nie kumam na co komu ten 7d z 18 mpix na aps-c w kontekście
    > wprowadzonego zaledwie rok temu 50d.

    Canonowi na zyski.

    > Canon powinien pójśc za sony i wprowadzić
    > budżetową wersję 5d na co czeka z pewnością wielu właścicieli szklarnii od C.

    Policzył i zrezygnował.

    > Jak czytam ze 7d ma byc killerem czegoś tam to smiać mi sie chce ....

    Śmiać się można gratis.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 65. Data: 2009-09-01 18:28:32
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Moim zdaniem cala cyfra to marnosc ;) ale mam na scianie portret 100x150cm
    > z 5D i ludziom sie podoba. Obok wisi portret 100x150cm ze slajdu 4x5 cala
    > i tez sie podoba ;)

    No, ale cala cyfra to marnosc. Tez by sie podobal taki portret 100x150
    cm zrobiony _analogiem_ 36x24? :D

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 66. Data: 2009-09-01 18:43:30
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > No, ale cala cyfra to marnosc. Tez by sie podobal taki portret 100x150
    > cm zrobiony _analogiem_ 36x24? :D

    Ostatnio słyszałem wypowiedź fotografa. Robił swoją wystawę, zdjęcia
    nowe cyfrowe i stare analogowe. Powiesił między sobą, okazało się, że
    jednak nie pasują do siebie, część musiał zdjąć bo miały za niską
    jakość, zostały te z cyfrówki.

    wer

  • 67. Data: 2009-09-01 19:30:46
    Od: "lux" <b...@a...de>

    > Minusy:
    > - wymaga $$$ szkieł
    =====
    a co ma szkło do puszki?

    > - brak wsparcia dla 270EX (w trybie st-e2)
    ====
    bo to wina lampy a nie aparatu.

    lux

  • 68. Data: 2009-09-01 20:35:46
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    gietrzy wrote:
    > Puszka beta jakby co, ale dzięki za potwierdzenie ;) Matt = dominik - nie byłem
    > do końca pewny.

    Może czasem jednak rozróżnij ;)

    > No widziałem tą plastykę i mi się podobała. Tylko, że strasznie droga była ta z
    > 14-24/2.8, 24/1.4, 50/F1, 85/1.2 czy 200/2VR - Tamrona pomalowanego Hamerajtem
    > trzeba będzie troszku przykręcać...

    Jak to dobrze, że są tanie, a całekiem fajne 50mm :) Zresztą pełna klatka
    dodaje GO nawet ciemnym zoomom i różnica jest spora. Byle minolta flintar
    z swoim f/4 daje ładny obraz, ale tylko na pełnej klatce - na cropie to
    jest jakieś takie fuj :)

    > Ten za 2 lata będzie już miał gps, wifi w ence i bezpłatny moduł psp lite - taki
    > samolot z Nokii.

    To strach pomyśleć co wtedy będą mieli inni skoro sony to takie
    nie-innowacyjne chłopaki :)

    d.

  • 69. Data: 2009-09-01 20:42:30
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Canonowi na zyski.

    No i chyba canon stawia najpierw na nowych użytkowników, a dopiero potem
    na tych którzy coś mają już i nie będą skłonni zmienić za kilka bajerów.

    > Policzył i zrezygnował.

    Wolałbym zdecydowanie gdyby pełna klatka miała więcej puszek do życia, ale
    z drugiej strony im więcej osób zniechęcą do cropa tym więcej się
    przesiądzie na FX :)

    Chyba się starzeję, bo puszka zupełnie do mnie nie trafia swoją ceną i
    możliwościami. Jedyne co mi się podoba to tendencja do poprawy wizjera -
    to miłe.

    d.

  • 70. Data: 2009-09-01 20:58:35
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    dominik pisze:
    > Chyba się starzeję, bo puszka zupełnie do mnie nie trafia swoją ceną i
    > możliwościami. Jedyne co mi się podoba to tendencja do poprawy wizjera -
    > to miłe.

    Mnie jeszcze do poprawy AF.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign