  • Data: 2011-06-06 16:39:35
    Temat: Re: Canon 60D co mi sie nie podoba
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Jun., 18:00, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Przecież wiadomo, że chodzi o korektę światłomierza.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.plwww.facebook.com/smialekadam
    > /wolę spijać nektar z gregoriańskich spadkołąk w locie dzięcieliny pałej.../

    wcale nie wiadomo .skad ?

    formalnie biorac dla okreslonej czulosci regulacji EV w aparacie
    dokonujemy za pomoca przyslony i czasu , a te wartosci sa w wizjerze
    widoczne , tyle ze nie jako EV.

    Jesli na mysli mial korekte expozycji , to trudno nazwac korekte
    expozycji wyrazana w Ev - regulacja EV.

    W kazdym razie ja na to nie wpadlem , ale zgoda moze to miec i takie
    znacznie.
    wcale bym sie nie zdziwil gdyby japoncy w miejsce naszego
    europejskiego korekta ekspozycji uzywali korekta EV , ale nie wiem i
    watpie czy nazwaliby to regulacja EV.