    From: "steel" <d...@K...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon 600/4L IS vs 600/4L
    Date: Fri, 3 Jul 2009 16:16:38 +0200

    Michal Tyrala wrote:

    > Wiem ze Kenko jak ma obiektyw z mala iloscia stykow zapiety, to body
    > dostaje oryginalna jasnosc, jak ma ten 11(?) stykowy to juz
    > przeliczona. TC nie rozbebeszalem, wot taka obserwacja :-)

    hmmm jasne ze przeliczona... po zapieciu jednego TC x1.4 w 70-200/4
    przyslona zmienia sie na 5.6 :) to prawda... ale jak juz zapniesz dwa :) to
    body widzi ze to nadal jest 5.6 a nie 8 :) ot taka niespodzianka :)
    generalnie dwoch sigm i dwoch canonow sie tak nie dal polaczyc ale
    sigme/canona/kenko z kenko juz tak (tylko trzeba w odpowiedniej kolejnosci)
    :)

    pozdrawiam
    --
    Steel