  • Data: 2010-02-22 16:57:31
    Temat: Re: Canon 5D w idealnym stanie komplet.
    Od: Profesor Nic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 22, 2:43 pm, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Po tyle to powinna chodzi nowa. No niech b dzie 70%.

    No nie wiem - patrzac nawet tylko na Allegro: jedynka po 4 z hakiem,
    dwojka po 7 z hakiem - dla mnie to raczej 60%, nie 70%. Na ebayu
    podobne relacje, a nawet bardziej 50%. Mowie o cenach po ktorych
    faktycznie schodzi, a nie po ktorych jest wystawiana :)

    > Za sprz t najcz ciej bez gwarancji i w nie wiadomo jakim stanie?

    Ale czego wymagasz - pierwszy 5d nie jest produkowany od prawie 2 lat.
    Takie uroki kupowania uzywanych przedmiotow. Osobiscie nie mam z tym
    problemu - wiekszosc mojego sprzetu w tej chwili pochodzi z ebaya,
    chyba tylko jedno szklo sklepowe, bo trafilem okazje. Wlasnie dzieki
    temu ze nie kupowalem nowek stac mnie bylo na dokladnie taki zestaw
    jaki jest mi potrzebny. No ale to jest oczywsicie indywidualna sprawa,
    rowniez zasobnosci portfela i nie kazdy sie z tym zgodzi. Rozumiem ze
    niektorzy wola zaplacic za spokojny sen w postaci gwarancji i to jest
    OK. W koncu ktos musi kupowac te nowki ;)

    Nie chce wywolywac kolejnej swietej wojny. 5d mark II to swietny
    sprzet, ale ja akurat go odpuszczam - za maly upgrade IMO, czekam
    spokojnie na nastepce.

    P.