  • Data: 2010-03-08 20:28:48
    Temat: Re: Canon 550D slabe filmowanie
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 15:42:09 +0100, Jacek Rogalewicz napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:a7vale31toh1.1ipvk73fm2rd9.dlg@40tude.net...

    > Na pewno widzialem duzo plynniejsze nawet 23.796 niz ten 25 :)
    >
    > http://vimeo.com/7058755
    > http://vimeo.com/9608637

    Może dlatego, że są nagrane 30fps? A monitory mają odświeżanie 60Hz - da
    się ładnie wpasować tak, by odtwarzacz nie musiał gubić lub powielać klatek
    dla zachowania prawidłowego czasu odtwarzania. A taka sztuczka nie jest
    możliwa dla materiału 25fps i 23fps.

    TV z kolei ma odświeżanie 50Hz lub jego wielokrotność, więc dla TV 25
    klatek nie stanowi problemu.

> [...]
    > panoramowania, powoduje brak efektu plynnego przesuwania i to mnie martwi.
    > Gdyby inne filmy 25fps tez nie byly takie plynne, to bym pewnie nie
    > prowadzil tak zaciecie tego watku, ale ja bardzo bym chcial uzyskac
    > najwiecej jak sie da.
    >
    > Notabene, o ile 7D ma dwa procesory DIGIC IV i powiedzmy, ze one moglyby
    > miec wystarczajaco pary do antyaliasingu, plynnosci itd, to przeciez 5D m2
    > ma tylko jeden procesor, wg nazw kodowych taki sam jak 550D. I do tego
    > jeszcze wieksza matryce musi obrobic i daje rade... Gdzie zatem lezy pies

    Wg specyfikacji na dpreview nagrywa 30fps.