    From: chomsky <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon 550D czy Pentax K-X
    Date: Mon, 19 Apr 2010 08:12:49 -0700 (PDT)

    On 17 Kwi, 20:56, "omega_fan" <o...@n...com> wrote:
    > Witam!
    >
    > Co kupi ? 550D czy K-X?
    > Nie mam adnych obiektyw w, to b dzie moja pierwsza
    > lustrzanka... chcia bym w przysz o ci dokupi jaki
    > sensowny i w miar tani teleobiektyw do 250 lub
    > 300 mm. Nie przeszkadza mi zasilanie AA w Pentaksie,
    > natomiast (chyba) przeszkadza brak punkt w AF w wizjerze.
    >
    > Co do Canona, u ywam od 7 lat :) Canona G3 i ostatnio
    > Ixusa 70, jestem przyzwyczajony do Canonowskiej filozofii
    > obs ugi i zawsze my l c o aparatach cyfrowych, przychodzi o
    > mi do g owy s owo "Canon" :) ale nie zaliczam si do
> [...]

    Ja kupiłem Kx+ Tamron 17-50/2.8 i obrazek jest naprawde dobry, z kitem
    takze jest dobrze, choc ciemniej. Jedynym konkurentem może byc Nikon
    D5000 z 18-105/3,5-5.6 VR. No ale obrazki z Pentaksa są lepsze,
    szczególnie jpg. Zawsze focilem jednym punktem, nawet jak miałem
    podświetlane i wybierane okiem EOS5. Po prostu przekadrowuje i tyle,
    mam co chcę.
    Cześć.Ch.