  • Data: 2009-08-02 07:17:22
    Temat: Re: Canon 50D vs. Canon 500D
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    . Nie wiem ile w tym prawdy, ale moze cos w tym jest.

    > Roznica miedzy 50D i 500D jest niewielka, a roznica cen to 1000 PLN wiecej
    > niz 500D.
    > Canon 500D to nowa konstrukcja, a 50D to ponad polroczna konstrukcja, wiec
    > chyba Canon 500D bylby lepszy, skoro to nowszy technologicznie sprzet, choc
    > procesor jest ten sam.
    >
    > Czy mozecie mi napisac, ktore Waszym zdaniem body jest rzeczywiscie lepsze?
    >
    > Pozdrawiam
    > heyoo

    pare roznic ktore maja znaczenie w fotografowaniu - skutki
    zaoobserwujesz na codzien

    d50
    -lepsza amortyzacja lustra , ciszej pracuje
    - badrdzij masywny korpus , lepiej pochlaniajacy wstrzacy od lustra ,
    to w polaceniu z lesza amortyzacja pozwala na uzyskanie z reki
    dluzszych czasow naswietlenia , w moim przypadku o ok 1 do 1,5 ev-
    - zdecadowanie lepszy AF , reaguje prawidlowo na obiekty o mniejszej
    rozroznialnosci , czy to ciemniejsze , czy mniej kontrastowe ,
    wszystkie sensory krzyzowe
    duzo lepsza dokladnosc ostrzenia - DUZO LEPSZA
    - dodatkowe pokretlo z tylu obudowy i joystick do wyboru sensoru AF -
    znakomicie przyspieszaja u ulatwiaja prace
    - wieksza matowka
    - dodatkowy wyswietlacz ( podswietlany ) z gory aparatu - ulatwia
    prace rowniez wieczoram gdy jest ciemno

    - zupelnie inna matryca , ktora ZDECYDOWANIE lepiej wspolpracuje z
    obiektywami o krotkiej ogniskowej , Ze wzgledu na inny rodzaj
    microsoczewek wymagania stawiane co do telecentrycznosci obiektywowo
    moga byc mniejsze , realnie uzyskany obraz jest bardziej rozdzielczy w
    stopniu wiekszym niz to wynikaloby z roznic liczby pixeli. Lepsza
    dynamika tej matrycy - to widac golym okiem

    - NIezwykle przydatne -MICROTUNING - pozwala dostroic kazdy obiektyw ,
    daje mozliwosc wykorzystania wielu strarszych obiektywo , czy
    wspolczesnych bez koniecznosci odwiedzania warsztatu . Oszczednosc
    kolosalna.

    c50d to zdecydowani najlepszy model canona w klasie aps -c , zarowno
    od strony praktyczno-ergonomicznej jak i ze wzgl na jakosc zdjec.

    na szczescie nie ma mozliwosci krecenia filmow. to zbedny gadget ,
    ktory podnioslby cene aparatu , a chcac pozostac na nizszym poziomie
    cenowym canon musialby zrezygnowac z jakis przydatnych w fotografii
    futures.

    Jedyna mala zreszta wada , ktora da sie poprawic - stosunkowo duzy
    popor pradu i mala wytrzymalosc oryginalnej baterii , warto zakupic
    druga o wiekszej pojemnosci i po problemie.