    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon 450D czy 500D
    Date: Wed, 30 Dec 2009 06:55:30 -0800 (PST)

    On 30 Dez., 15:37, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > Dzie;ki za opinie;, potwierdzasz, co ja widzia?em.
    > Fakt, z jednostkowych przypadk w nie wolno wycia;gac' og lnych wniosk w,
    > ale dobrze jest wymienic' opinie;, tym bardziej, jes'li sie; opinie zgadzaja;.
    > Ja bym jeszcze na jeden aspekt zwr ci? uwage;, wydaje mi sie;, z.e
    > nies?usznie pomijany  w ocenie sprze;tu.
    > Chodzi o algorytmy obr bki kolor w w sofcie body lub sofcie zewne;trznym
    > jes'li robimy do raw w.
    > Wiele z atrakcyjnych i dobrze dzia?aja;cych algorytm w posiada ochrone;
    > patentowa; i wykorzystanie tychz.e wia;z.e sie; z uiszczeniem stosownej
> [...]

    ja mysle ze problem lezy gdzies indziej.
    to co staje sie sukcesem canona jest jednoczesnie problemem
    uzytkownikow tej marki.
    canon idzie w ilosc. pobija ciagle rekordy , buduje nowe fabryki ,
    liczbe aparatow przelicza w miliony i to jest kosztem jakosci w tych
    tanich modelach.

    moj przypadek nie jest jednostkowy , tym bardziej ze w ciagu poltora
    roku "zuzylem/nabylem " 6 canonow.
    w tym 3 te z najnizszej polki. to marny aparat.
    mozna sie cieszyc byle czym , ale jego slabosci wychodza w porownani z
    innymi.
    Gdyby nie canon 5dmk2 , ktory uwazam za model niezwykle udany
    rozstalbym sie bezlitosnie z ta marka oczywiscie sporym kosztem
    utraconej wartosci obiektywow , a tych sie uzbieralo z czasem.

    Obawiam sie , ze nie masz wyboru .
    To co masz uznaj za stracone , w noc sylwestrowo latwiej bedzie sie
    pogodzic zu taka mysla ;-)
    Sprzedaj , wowczas wplyw ze sprzedazy potraktujesz jako wartosc dodana
    i bezlitosnie kupic to co Cie usatysfakcjonuje i na co pozwoli zasob
    kasy.
    Ostatecznie traktujemy fotografie jako hobby , a hobby uprawia sie dla
    wlasnej przyjemnosci , nie ma co sie dreczyc marnym aparatem.

    ps niezrozumialem o co chodzi z ta dziewczyna ?
    Kupiles od kumpla stary 350 d i przeplaciles a on za to pojechal z
    Twoja dziewczyna do Tailandii?

    To gdzie tu interes - miales juz dosc dziewczyny i chciales sie jej
    pozbyc kosztem nabycia aparatu ? ;-)