  • Data: 2011-08-10 12:37:08
    Temat: Re: Canon 40D + M42, jaki tele, jaki portret, czy warto?
    Od: panczo 470 <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Sie, 15:52, Ghosthunter <p...@n...pl> wrote:
    > Dnia Sat, 30 Jul 2011 05:24:40 -0700 (PDT), panczo 470 napisa (a):

    > Koniecznie wymie mat wk na t do ostrzenia manualnego: EF-S. Przy jasnych
    > sta kach na tej standardowej mat wce g bia ostro ci jest chyba ze 4 razy
    > wi ksza.

    Co myslicie o zakupie nowego lub uzywanego Canona 70-200mm F4 L? Nowe
    takie szklo to wydatek ok. 2200zl, uzywki trafiaja sie juz za 1600zl.
    Czy takie szklo mozna zakupic w ciemno (nowe,uzywane), czy tez jednak
    zawsze trzeba przymierzyc do body, pomacac, posluchac, sprawdzic FF/
    BF? Czy odrobiny kurzu za przednia soczewka w przypadku obiektywu
    uzywanego maja jakikolwkiek wplyw na jakosc zdjec, czy raczej tego nie
    widac? Na co zwrocic uwage w przypadku tego szkielka?