    From: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon 350D ostrosc
    Date: Wed, 27 Jul 2011 18:12:09 +0200

    W dniu 2011-07-27 17:28, XX YY pisze:

    > cokolwiek napiszesze faktow nie zmienisz
    > tutaj masz wyjasnienia - z sieci wiec powinenes uwierzyc.
    >
    > http://taat.pl/narzedzia/foto/kgo/kr.html

    W tabeli pod podanym pzrez Ciebie linkiem podają rozmiar krażka
    rozproszenia dla FF 0.030mm, dla Canonów APS-C 0.019mm, dla aparatów z
    matrycą APS-C Nikona, Pentaxa i Sony - 0.020mm.
    Pytam się, która z tych liczb - 0.019 czy 0.020 jest w/g Ciebie 2x
    mniejsza niż 0.030?
    Palnąłeś ewidentną głupotę, a teraz idziesz w zaparte twierdząc, że
    miałeś rację.
    Zastanawiałem się w poprzednim liście, czy jesteś tak głupi, czy tak
    zakłamany. Obawiam się jednak po Twojej reakcji, że jedno nie wyklucza
    drugiego.

    Z mojej strony EOT. Dalsze ciągnięcie tej bezsensownej dyskusji nie ma
    sensu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)