  • Data: 2011-07-27 18:28:22
    Temat: Re: Canon 350D ostrosc
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-27 18:25, XX YY pisze:

    > przekatna zmienia sie o czynnik 1,6
    > dlugosc boku zmienia sie o czynnik 2.
    > krazek rozproszenia zmieni sie tez o czynnik 2.
    >
    > jesli masz na matrycy 18*24 KR= 0,025 to po powiekszeniu do formatu
    > 24*36 KR bedzie wynosil 0,050 - dwa razy wiekszy
    > przekatna wzrosnie zgodnie z pitagorasem 1,6 razy wiecej - to juz bez
    > zagladani do sieci , wystarczy zagladnac do wlasnego mozgu.

    Miałem się już nie odzywać, ale nie wytrzymałem.
    Zapytaj kogoś kto zdawał maturę z matematyki ile razy zmieni się długość
    boku figury matematycznej jeśli jej przekątna zmieni się 1.6x.
    Dotąd zastanawiałem się, czy jesteś tak głupi, czy tylko zakłamany.
    Teraz już wiem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)