  • 11. Data: 2010-03-12 19:14:41
    Temat: Re: Canon 1D Mark IV
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 12 Mar, 11:16, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:

    >..., ale 90% posiadaczy "lustrzanek" nie potrafi się nimi
    > obsługiwać, nie mówiąc o posiadaniu oka do fotografii, czy też podstawach
    > obróbki tychże zdjęć. Ludzie nie umieją przeczytać nawet instrukcji która
    > jest w pudełku... Nie mówiąc o przejrzeniu jakiegoś podręcznika do
    > fotografii.

    To co z tego ze nie potafi sie nimi poslugiwac niby 90% posiadaczy.
    Robia za to nimi fajne foty. Maja frajde, moga tez sluzyc do
    samoobrony. Nie chcial bym dostac w leb jakims Markiem.
    Gorzej jak ktos nie potrafi sie poslugiwac samochodem i kiedy zawiesi
    mu sie pedal gazu, to taranuje wszystko po drodze zamiast "wciepnac na
    luz" . Pisze o Amerykanach tych analfabetach motoryzacyjnych,
    zadufanych w sobie (mialem do czynienia z nimi i ich pogladami przez
    30-sci lat)
    StaM

  • 12. Data: 2010-03-12 19:26:04
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Ale co? zgadzasz się czy nie ? ;-)

    Nie zgadzam bo nie mam podstaw/danych by sie zgadzac - to ze jeden z drugim
    kupil lustrzanke bo "sąsiad ma" nie oznacza ze 90% nie nauczy sie z niej
    korzystac chocby w podstawowym - amatorskim zakresie. Przynajmniej w moim
    otoczeniu tak mam - ale moze ja w dziwnym rejonie Polski zyje.
    Jak sie glebiej zastanowic to nie mam ani jednego znajomka ktory ma
    lustrzanke i nie wie po co.

    Pozdrawiam

    Kane
    ps. gratuluje postepow w nauce - pod postem juz napisales, stopka nadal za
    dluga. ;)

  • 13. Data: 2010-03-12 21:51:52
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Kane wrote:

    > Nie zgadzam bo nie mam podstaw/danych by sie zgadzac - to ze jeden z
    > drugim kupil lustrzanke bo "sąsiad ma" nie oznacza ze 90% nie nauczy

    Nie nauczy się... do póki nie zrozumie, że to aparat nie robi zdjęć...

    > sie z niej korzystac chocby w podstawowym - amatorskim zakresie.

    czyli zdjęcia z 50D+17-50 2,8 - przypominają te z mojego sony ericssona
    K770i (znam a autopsji)

    > Przynajmniej w moim otoczeniu tak mam - ale moze ja w dziwnym rejonie
    > Polski zyje. Jak sie glebiej zastanowic to nie mam ani jednego znajomka
    > ktory ma
    > lustrzanke i nie wie po co.

    Po co to wie, aby robić "zdjęcia" Mimo wszystko gratuluję oświeconego
    "znajomstwa", które widocznie jest tymi 10%
    Ja niestety jestem otoczony 90%... Takie, życie.

    OE-QuoteFix - nie było...

    Kriss
    ===============================
    Projektowanie graficzne i dtp
    www.artsDesign.pl

    www.artsdesign.pl/fotografia/fotografia.htm
    http://plfoto.com/167249/autor.html
    www.flickr.com/photos/37618550@N02/

  • 14. Data: 2010-03-12 21:59:19
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > To co z tego ze nie potafi sie nimi poslugiwac niby 90% posiadaczy.
    > Robia za to nimi fajne foty. Maja frajde, moga tez sluzyc do

    Jak się nie umieją posługiwać to nie robią fajnych fot. Jak ktoś nie umie
    się "posługiwać" skrzypcami to nie jest miły w słuchaniu...

> [...]
    > luz" . Pisze o Amerykanach tych analfabetach motoryzacyjnych,
    > zadufanych w sobie (mialem do czynienia z nimi i ich pogladami przez

    Racja, ale idąc tym tropem jeszcze gorzej, kiedy ktoś zostaje dyktatorem,
    pali ludźmi w piecu, wysyła do łagrów, katuje w więzieniach... Piszę tu
    postępowych ludziach z Europy... Wole już dostać Markiem po głowie...

    Kriss
    ===============================

  • 15. Data: 2010-03-14 19:48:11
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    ?
    > --
    > Pozdrawiam
    > Kriss

    Teraz zgubilem watek, chyba ze dresa porownujesz z panem hitlerem.
    Dodaj wiec ze Polacy wysiedlili Krzyzakow. Amerykanie wymordowali
    Indian, by zyc do dzisiaj na skradzinej ziemi, a z najnowszej
    historii, paru meneli pocielo stary napis zrobiony jeszcze "za niemca"
    i wdlug swiatowej opinii powinni za to isc na krzeslo elektryczne, lub
    do komory gazowej psia mac. Nie chce mi sie pisac co wprawialy bandy w
    stylu Krzyska Kolumba itp.
    StaM

  • 16. Data: 2010-03-14 20:00:22
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 14 Mar, 20:48, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

> [...]
    > i wdlug swiatowej opinii powinni za to isc na krzeslo elektryczne, lub
    > do komory gazowej psia mac. Nie chce mi sie pisac co wprawialy bandy w

    SARKAZM, jak by ktos pomyslal, ze pisze serio.

  • 17. Data: 2010-04-12 18:30:36
    Od: Jan Bierówka <b...@b...com.pl>

    Użytkownik <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqb.googlegroups.com...

    > Oczywiscie, wszyscy mamy po jednym, ale jako zapasowy, wiec ja fotek z
    > niego nie mam,
    >
    > StaM

    Dzięki za wyczerpujące wypowiedzi, ale już ten aparat mam :-)

  • 18. Data: 2010-04-15 19:50:41
    Od: Jan Bierówka <b...@b...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://www.dpreview.com/news/0910/09102001canon1d4.a