  • 1. Data: 2010-03-10 21:57:54
    Temat: Canon 1D Mark IV
    Od: Jan Bierówka <b...@b...com.pl>

    Witam, czy ktoś z grupowiczów zakupił ten aparat? Chodzi o ocenę lub
    przykładowe fotki.

    pozdawiam,
    Janek

  • 2. Data: 2010-03-11 06:55:14
    Temat: Re: Canon 1D Mark IV
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 10 Mar, 22:57, Jan Bierówka <b...@b...com.pl> wrote:
    > Witam, czy ktoś z grupowiczów zakupił ten aparat? Chodzi o ocenę lub
    > przykładowe fotki.
    >
    > pozdawiam,
    > Janek

    Oczywiscie, wszyscy mamy po jednym, ale jako zapasowy, wiec ja fotek z
    niego nie mam,

    StaM

  • 3. Data: 2010-03-11 09:55:04
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    http://www.dpreview.com/news/0910/09102001canon1d4.a
    sp

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl

    Zapraszam do odwiedzenia:
    www.artsdesign.pl/fotografia/fotografia.htm - fotografia
    www.flickr.com/photos/37618550@N02/ - fotografia
    http://plfoto.com/167249/autor.html - fotografia
    Użytkownik "Jan Bierówka" <b...@b...com.pl> napisał w
    wiadomości news:hn95ak$q9m$1@nemesis.news.neostrada.pl...

  • 4. Data: 2010-03-11 16:50:09
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-03-11 07:55, q...@g...com pisze:

    > Oczywiscie, wszyscy mamy po jednym, ale jako zapasowy, wiec ja fotek z
    > niego nie mam,
    >
    > StaM

    U mnie też się kurzy odkąd mam 400D

    Tomek

  • 5. Data: 2010-03-12 06:36:18
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 17:50:09 +0100, Tomek napisał(a):

    > U mnie też się kurzy odkąd mam 400D

    A kolega kuzyna mojego znajomego ma dziewczynę i ta dziwczyna mówiła, że
    słyszała o facecie, który potknął się o krawężnik, przeklął "wwa mać!",
    a na pytanie przechodniów "czy coś się stało?" odpowiedział "wwa mać,
    zaraz mam ślubne do zrobienia, sprzedałem 1D mark IV i właśnie lecę do
    sklepu po marka V, ale teraz to już, wwa mać, się na pewno spóźnię". A
    przechodnie się pytają "panie, a po co panu mark V, czwórka zła była?!"
    i on wtedy wyciągnął z kieszeni jakieś pogniecione sample z obu modeli,
    cropy 100%, kawałek koronki od sukni ślubnej, i jedna taka kobita aż
    krzyknęła "o matko przenajświętsza, czajnik na gazie zostawiłam!"...

    No i się, wwa mać, obudziłem. Teraz muszę kupić nowy czajnik.

    --
    Pozdrówka piątkowe
    Grzegorz

  • 6. Data: 2010-03-12 07:33:47
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Jak ludzi stać to niech kupują, zmieniają co roku... Niech się kręci
    gospodarka. Dzięki temu sprzęt ogólnie tanieje.

  • 7. Data: 2010-03-12 08:22:32
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Krzysztof pisze:

    Hej

    > Jak ludzi stać to niech kupują, zmieniają co roku... Niech się kręci
    > gospodarka. Dzięki temu sprzęt ogólnie tanieje.

    A jakość spada, wprowadzane są nie sprawdzone buble.
    Testuje się sprzęt na klientach, potem szybko łata się dziury nowymi
    firmware'ami. Jak już soft nic nie poradzi to oczywiście producent
    zapiera się jak żaba błota, że to zła technika fotografowania itd. itp.
    Potem żeby było lepiej to trzeba kupić następny model i biznes się kręci.

    A skoro już w temacie jest MarekIV, to jeśli ktoś ma czas poczytać:

    http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=
    7-10048-10484

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 8. Data: 2010-03-12 10:16:29
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Odbiegając od wątku

    Z tą jakością to może trochę prawda (ale ociera się to już o popularny
    onanizm sprzętowy), ale 90% posiadaczy "lustrzanek" nie potrafi się nimi
    obsługiwać, nie mówiąc o posiadaniu oka do fotografii, czy też podstawach
    obróbki tychże zdjęć. Ludzie nie umieją przeczytać nawet instrukcji która
    jest w pudełku... Nie mówiąc o przejrzeniu jakiegoś podręcznika do
    fotografii.

  • 9. Data: 2010-03-12 14:07:27
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >, ale 90% posiadaczy "lustrzanek" nie potrafi się nimi obsługiwać,

    I skad wziales te 90% ? Robiles jakies badania ? Nie musisz odpowiadac -
    pytanie retoryczne.

    >Ludzie nie umieją przeczytać nawet instrukcji która jest w pudełku... Nie
    >mówiąc o przejrzeniu jakiegoś podręcznika do fotografii.

    Nie mowiac juz o przeczytaniu netykiety (vide odpowiadanie nad postem i
    przydługa stopka).

    Pozdrawiam

    Kane

  • 10. Data: 2010-03-12 14:13:59
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    Kane wrote:

> [...]
    > odpowiadac - pytanie retoryczne.

    > Nie mowiac juz o przeczytaniu netykiety (vide odpowiadanie nad postem

    Ale co? zgadzasz się czy nie ? ;-)