  • 31. Data: 2009-01-24 18:44:52
    Temat: Re: Canomatic attack
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Właśnie o takich ludziach jak ty myślałem co sa profesjonalistami a
    > też sie udzielaja na forum. Ile na swoje zabawki wydałeś?

    Na zabawki? Niech policze - ponton, silniki, akumulatory,
    garsc wedek itd itp. No i z innej beczki - kompakt cyfrowy.
    Moze sie z piec tysiecy uzbiera. Czysta amatorszyzna :)

  • 32. Data: 2009-01-24 18:49:30
    Od: "Gil" <g...@o...eu>

    > Wam, to znaczy komu? Sfrustrowanemu posiadaczowi D40 który grupę dyskusyjną
    > o fotografii cyfrowej traktuje jak forum onetowe o kupowaniu obiektywów?
    >
    > Wracaj do swojej cieciowni.
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Może znów tam sie tam spotkamy.
    Jak już kupisz Nikona to nigdy nie mów nigdy. Jakbyś chciał rady co do Sigmy
    10-20 (1800 zl) albo Nikora (18-200) (2000 zł) to jestem do dyspozycji.
    Mam tez fajne makro (Tamron 90mm F/2.8 - 1400zl).
    Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM (1500 zł) mi nie bardzo odpowiada. Może się dogadamy
    Zawsze będzie o czym pogadać a nie tylko o bezpłatnych newsach z sieci.

  • 33. Data: 2009-01-24 18:54:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gil:

    > Może znów tam sie tam spotkamy.
    > Jak już kupisz Nikona to nigdy nie mów nigdy.

    Nie muszę kupować Nikona bo mam Fuji S5.

    > Jakbyś chciał rady co do Sigmy
    > 10-20 (1800 zl) albo Nikora (18-200) (2000 zł) to jestem do dyspozycji.

    O tym Nikkorze wytarczająco już się dziś wypowiedziałem. Nie przeczytałeś?
    Jaka szkoda. Ale napluć zawsze można.

    > Mam tez fajne makro (Tamron 90mm F/2.8 - 1400zl).
    > Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM (1500 zł) mi nie bardzo odpowiada. Może się dogadamy
    > Zawsze będzie o czym pogadać a nie tylko o bezpłatnych newsach z sieci.

    Dobrze, no to odpowiedz mi mistrzu na pytanie o tessary z AF które zadałem
    kilka dni temu. Mistrzu od rozwiązywania problemów.

  • 34. Data: 2009-01-24 19:10:45
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > do Sigmy 10-20 (1800 zl) albo Nikora (18-200) (2000 zł) to jestem do
    > dyspozycji. Mam tez fajne makro (Tamron 90mm F/2.8 - 1400zl).

    Ja moge? Planuje zakup Nikona - body kupie najdrozsze,
    zeby sie lansowac, ale mam watpliwosci co do obiektywow:

    "Nosze sie z zakupem... ale ktory Twoim zdaniem lepsiejszy
    Nie chodzi mi o krótki koniec pierwszego albo dłuższy
    koniec drugiego - to akurat przeżyje.
    Bardziej czy któryś jesl lepsiejszy w innych względach
    Zakres ogniskowych pomińmy."

  • 35. Data: 2009-01-24 19:12:02
    Od: "Gil" <g...@o...eu>

> [...]

    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Nie jestem mistrzem od rozwiązywania problemów to ci nie odpowiem.
    Odpowiedz pewnie bedzie banalana - af nie działa.
    Gratuluję zakupu Fuji F5.
    Życzę udanych zdjęć, czasu na nowe ujecia, kasy na nowe obiektywy i nowy aparat.
    Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia.

  • 36. Data: 2009-01-24 19:16:41
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gil:

    > Odpowiedz pewnie bedzie banalana - af nie działa.

    ???

  • 37. Data: 2009-01-24 22:08:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Jan 2009, Gil wrote:

    > Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM (1500 zł) mi nie bardzo odpowiada.

    Możesz napisać kilka słów "dlaczego"?

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2009-01-24 22:52:23
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    > Możesz napisać kilka słów "dlaczego"?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Bardzo chętnie odpowiem.
    Po pierwsze mam ten obiektyw. To nie jest pisanie jak w przypadku p. ML o
    obiektywie 18-200 Nikora.
    Po pierwsze obiektyw jest dośc wąski. To jest pierwsza wada. Nie znalazłem po
    prostu dla niego zastosowania u siebie bo mam też sigmę 10-20. Sigma 10-20
    okrutnie nie nadaje się do robienia zdjęć w pomieszczenich ludziom przy 10 mm.
    Ale przy 20 mm jest juz ok. Oba obiektywy się wykluczają. Po prostu sigma 30
    mm nie oferuje nic lepszego niż Sigma 20 mm przy lampie w sufit.
    A nawet nieraz lampy nie potrzeba. Chyba sprzedam ten obiektyw. Po prostu mało
    go używam.

  • 39. Data: 2009-01-25 00:13:37
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gil:

    > Po pierwsze obiektyw jest dośc wąski.

    Mówisz że obiektyw mający standardową dla APS-C ogniskową jest za wąski?
    Chyba nie kupiłeś go jako szeroki kąt?

  • 40. Data: 2009-01-25 08:37:30
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Mówisz że obiektyw mający standardową dla APS-C ogniskową jest za
    > wąski? Chyba nie kupiłeś go jako szeroki kąt?

    Moze zapomnial wczesniej poradzic sie "na forum" ;)