  • Data: 2010-08-31 16:35:51
    Temat: Re: Camera Raw do CS2
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Aug 2010, de Fresz wrote:

    > A które z mających wpływ na to, co można zobaczyć miałyby nie być
    > przenoszone?

    Można sobie wyobrazić że "RAW z porządnego skanera" zawiera właśnie
    RAW z porządnego skanera, włącznie z maską (zdaje się zdejmowaną
    w podczerwieni, do usuwania zadrapań), a nie już "przetworzony"
    obraz (bo co to za RAW).
    Nijak nie przystaje to do danych z fotoaparatu, a nie mam pojęcia
    czy w istniejących implementacjach DNG jest gdzieś miejsce na
    ową maskę (bo to iż DNG to "pojemnik" wiem).

    pzdr, Gotfryd