  • 61. Data: 2009-02-15 10:06:53
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    >. Choc i tak jest pewien postep, ze wiek nie musi byc do 25
    > lat;-)
    i dziesięcioletni staż?
    SJS
    żartuje

  • 62. Data: 2009-02-15 10:44:56
    Temat: Re: Całkiem niezla oferta. Ale .....................................
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Ale o czym wogóle tu dyskutować? Co to za firma?Szanująca się firma o
    ugruntowanej pozycji nie puści jako statni patałach ogłoszenia na grupę
    ogłoszenia. Po prostu wyszło to tak jakby szukali frajera który pójdzie
    robić za 1200zł.
    Szanująca się firma będzie szukać środkami i drogami do tego przeznaczonymi.
    Można jeszcze zlecić firmie profesjonalnej.

    Tyle w temacie.

    Marek

  • 63. Data: 2009-02-15 11:25:45
    Temat: Re: Ca?kiem niezla oferta. Ale .....................................
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 15 Feb 2009 08:33:43 +0100,
    Jacek "Plumpi" <p...@w...pl> screamed:

    > Silna pozycja to jest wielko?ae udzia?u w rynku i obroty i nie ma nic
    > wspó?nego z czasem istnienia firmy.

    Co przy tak dynamicznej gałęzi jak rynek sejfów nie ma oczywiście
    żadnego wpływu...

    Ustaw MIME, wysyłasz śmieci. http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 12:24:31 user up 11984 days, 0:19, 1 user, load average: 0.63, 0.50, 0.90 ]

    I failed to make the chess team because of my height. -- Woody Allen

  • 64. Data: 2009-02-15 11:26:48
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Szanująca się firma będzie szukać środkami i drogami do tego przeznaczonymi.
    > Można jeszcze zlecić firmie profesjonalnej.

    No i zlecili profesjonalnej firmie, ktora zaczela szukac tutaj :)

    Jingiel

  • 65. Data: 2009-02-15 11:27:12
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > Szanująca się firma będzie szukać środkami i drogami do tego
    > przeznaczonymi. Można jeszcze zlecić firmie profesjonalnej.

    Błąd tej firmy polegał na tym, że łudzili się, iż na tej grupie znajdzie
    fachowców i specjalistów.
    Jak widać po poziomie dyskusji jest to grupa sfrustrowanych dzieciaków,
    które jeszcze nie ukończyły szkoły :)

    Co zaś się tyczy ogłoszeń czy metod poszukiwań to każda droga jest dobra,
    która przynosi zamierzony skutek :)
    Tak więc po co dalej dyskutować ?

  • 66. Data: 2009-02-15 11:29:44
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Ile z nich bazuje na obcym kapitale, a ile na własnym ?
    > Jak duża jest ich produkcja i jaka jest sperzedaż ?
    > Ponadto jaka jest jakość tych produktów ?

    zakochany w obokrajowcach jestes... formalnie zapatrzony jak moj pies we
    mnie.... co polskie to dla Ciebie feee - moglbys sie tak nie obnarzac? -
    chyba ze juz w polsce nie pracujesz... nie mieszkac... ale wtedy powinienes
    trzymac to dla siebie... a nie tak "co obce to super, co polskie to d..."

    przyklady:
    - produkowalismy samochody - ze wzgledu na to ze wiekszosc takich jak Ty
    mowilo ze to jest Feeee - nie produkujemy nic
    - produkowalismy motocykle - ---------------|||------------------------

    i co tu wiecej mowic... ryby glosu nie maja...

  • 67. Data: 2009-02-15 11:41:21
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    Jacek \Plumpi\ <p...@w...pl> napisał(a):

    > A elektroniki wyprodukowanej w Japonii.
    > Masz typowo polulistyczne podejście do tego tematu.

    > Widać masz mgliste pojęcie o technice i elektronice w ogóle.
    >
    > Reszty nie będę komentował, bo jest typowym pier..... frustrata.
    > Chłopie zamiast pisać pierdoły weź się za naukę. Może kiedyś trafi Ci się
    > podobna oferta i znajdziesz lepiej płatną pracę od tej, którą masz lub masz
    > mieć obecnie. Pracę, która poza dobrą kasą, da Ci jeszcze satysfakcję
    > zamiast frustracji :)))

    zachowujesz się jak byś się z łańcucha urwał. Wiesz młokosie. Ja przez całe
    życie się uczyłem i robię to w dalszym ciągu. Wiedza jaką posiadam by cię
    zabiła. Na dodatek próbowałem uczyć różnych durniów. Czasami wychodziło, a
    czasami nie. Nie zamierzam zmieniać pracy. Do emerytury mi już niewiele
    zostało. Lepiej płatnej pracy też nie potrzebuję. Nie zamierzam być
    najbogatszym na cmentarzu. To nie jak mam stres tylko ty. Mnie kryzys nie
    dotyczy. To takim jak ty w najbliższym czasie naleje się wody do dupy. I
    zapewne stąd twoja durnowata i nie wyważona wypowiedz.

  • 68. Data: 2009-02-15 12:02:19
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Błąd tej firmy polegał na tym, że łudzili się, iż na tej grupie znajdzie
    > fachowców i specjalistów.
    > Jak widać po poziomie dyskusji jest to grupa sfrustrowanych dzieciaków,
    > które jeszcze nie ukończyły szkoły :)

    To ta profesjonalna firma pośrednictwa działa jakby to był gimnazjalista
    piszący z konta na gmail. Przecież mogli pisać z k...@p...com
    Chyba, że boją sie spamowania na adres firmy. To niech nie spamują na
    grupę techniczną tylko piszą na pl.praca.oferowane
    A poziom dyskusji wynika z poziomu zgłoszonej oferty.

    > Co zaś się tyczy ogłoszeń czy metod poszukiwań to każda droga jest dobra,
    > która przynosi zamierzony skutek :)

    Każdy sposób postępowania jest dobry jeśli przynosi zamierzony skutek i
    nie przeszkadza innym.

    MD

  • 69. Data: 2009-02-15 12:22:19
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > zakochany w obokrajowcach jestes... formalnie zapatrzony jak moj pies we
    > mnie.... co polskie to dla Ciebie feee - moglbys sie tak nie obnarzac? -

    Nie jestetm zakochany lecz patrzę na to w sposób realny.
    Skoro w Polsce nie ma ludzi, którzy mają odpowiednie środki, aby finansować
    takie czy inne inwestycje to trzeba szukać za granicą inwestorów.

    > chyba ze juz w polsce nie pracujesz... nie mieszkac... ale wtedy
    > powinienes
    > trzymac to dla siebie... a nie tak "co obce to super, co polskie to d..."

    Wręcz przeciwnie pracuję w Polsce, prowadzę własną działalność i nie mam
    najmniejszego zamiaru wyjeżdżać, choć nie mogę powiedzieć, że "leżę na
    pieniądzach". Niestety takich jak ja przedsiębiorców jest stanowcza
    większość w Polsce. Wytłumacz mi zatem kto ma inwestować w takie czy inne
    przedsięwzięcia ? Ja, a może Ty ? Jestem przekonany, że nigdy w życiu nie
    prowadziłeś żadej działalności gospodarczej, a jako pracownik także niewiele
    zarabiasz, o ile w ogóle pracujesz i nie jesteś jeszcze uczniem.

> [...]
    > - produkowalismy samochody - ze wzgledu na to ze wiekszosc takich jak Ty
    > mowilo ze to jest Feeee - nie produkujemy nic

    No i co z tego, że produkowaliśmy ?
    Po prostu nie wytrzymaliśmy konkurencji zagranicznej, a z resztą wskaż mi
    choć jeden zakład produkcji motoryzacyjnej, który bazował tylko i wyłącznie
    na polskiej myśli oraz na polskim zapleczu maszynowm i finansowym.
    Zapewniam Cię, że nie było takiego nawet w najgłębszym PRL-u, a i przed II
    Wojną Światową nie było lepiej.
    Niestety przyszły inne czasy, inny rodzaj produkcji, gdzie najważniejszym
    jest, aby produkować dużo i tanio zmagając się z silną konkurencją.
    Wymaga to jednak sporych inwestycji na modernizację zakładów. Myślisz, że
    był by ktoś w Polsce w stanie to sfinansować ? Ja w to wątpię.
    Jak widać nie tylko ja wątpiłem, dlatego też obecnie w Polsce produkuje się
    Opla, VW, Mercedesa oraz wiele innych marek samochodów i motocykli oraz
    artykuły AGD: Sony, LG, Samsung, Whirlpool, Elektrolux oraz wiele, wiele
    innych.
    Mnie osobiście "wali" kto mi płaci i dla kogo pracuję, byle bym za to co
    zarobię mógł żyć godziwie.
    Wspólna Europa obliguje nas do współistnienia i współpracy. Obliguje nas
    także do tego, żeby pracować, produkować, kupować i sprzedawać nie tylko w
    Polsce.

    > i co tu wiecej mowic... ryby glosu nie maja...

    No własnie - nie dyskutuj :)

  • 70. Data: 2009-02-15 12:31:39
    Temat: Re: Calkiem niezla oferta. Ale .....................................
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Co przy tak dynamicznej gałęzi jak rynek sejfów nie ma oczywiście
    > żadnego wpływu...

    Każdy rynek trzeba zdobyć, nawet twn, którego nie ma.
    Reklama i marketing także kosztują i to nie mało.

    > Ustaw MIME, wysyłasz śmieci. http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    Ale ja używam jedynego, słusznego czytnika grup dyskusyjnych - OE :)
    Takiego samego, jakiego używa stanowcza wiekszość i z ustawieniami takimi
    samymi jakie używa ta większość :))))