  • 71. Data: 2009-05-26 18:59:33
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Sqeeb wrote:

    > Następny mówi 'my'.

    Nie ja wprowadzilem podzial na nas i was. Piszesz ze my tacy i owacy,
    wiec zakladam, ze istnieja jacys wy.

    > To jak piszę na 20-stu innych grupach, to od razu należę do jakiejś bandy?

    Za robote bys sie wzial. Ta dzisiejsza mlodziez, tylko internet i
    gangsterka.
    K.14.

  • 72. Data: 2009-05-26 19:19:32
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Jacek Różański wrote:

    > Jeden mądry i dojrzały kolega zwrócił mi uwagę na dodatkowy aspekt
    > rzeczy. Otóż starzy stają się starzy w sensie fizycznym. Trzon
    > przekroczył trzydziestkę, a nawet niebezpiecznie zbliża się do
    > czterdziechy. Wyjątków nie będę wskazywał palcyma ;)

    Tak jest. Ale nie znaczy to, ze sie nie umiemy bawic:)

    > No i jaki pożytek z zadawania się ze starymi piernikami ma taki 20-letni
    > leszczyk rozpoczynający przygodę z motocyklami?

    Masakryczna ilosc doswiadczenia? A jaki my mamy pozytek z zadawania sie
    z Piernikiem, Nemo, Lupusem? A jaki ja mam pozytek z zadawania sie z
    toba? W koncu dzieli nas prawie tyle lat, co mnie z dwudziestoletnim
    mlokosem. Masz z tym jakis problem, stary preclu bez sezamu?:P

    > Jaką ma gwarancję, że w
    > realu nie ofukną klepiąc się nawzajem po plecach jak na tej grupie?

    Zadnej. Gwarantowana w zyciu jest tylko smierc i podatki.
    K.14.

  • 73. Data: 2009-05-26 19:27:09
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    kocyk pisze:

    > Tak jest. Ale nie znaczy to, ze sie nie umiemy bawic:)

    Prawie jak w Ciechocinku ;)

> [...]
    > toba? W koncu dzieli nas prawie tyle lat, co mnie z dwudziestoletnim
    > mlokosem. Masz z tym jakis problem, stary preclu bez sezamu?:P

    Fakt, nie wiem w sumie co Ty we mnie widzisz ;))

    > Zadnej. Gwarantowana w zyciu jest tylko smierc i podatki.

    Na razie mają raczej pewność, że tak będzie. Do tego dochodzi
    bariera bezpośredniego kontaktu. Powiedzmy sobie szczerze, jak
    taki Wieca ma być zachęcający? :) Kwintesencja taktu i wylewnej
    serdeczności :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 74. Data: 2009-05-26 19:30:33
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Jacek Różański wrote:
> [...]
    skrocie: daj sie poznac - bedziesz traktowany jak czlowiek. Trolluj -
    bedziesz traktowany jak troll. End of story. A dzis to jest gowno a nie
    TWA w stosunku do tego, co bylo kiedys, wiec nie przyzywajcie dawnych
    czasow, bo sie zaplaczecie.
    Roznica jest taka, ze ja zrozumialem odpowiedz.
    zostal "osaczony jak owca". Przeciwnie, widze konkretne pytania i
    konkretne odpowiedzi. Przypomne tez, ze obowiazku czytania nie ma.

    > No ale to jest znowu pouczanie w wykonaniu "starego". A nowi tego nie
    lubią.

    To znaczy co, teraz styl grupie beda nadawac nowi, ktorzy dopiero co
    weszli tutaj przez bramke wuwu, wprost z foruma o iksboksie i imprezkach
    techno? To ja wracam na nasze prywatne smieci, heheh.
    Nie jest to pouczanie, tylko fakty. Historia lubi sie powtarzac. Jesli
    taki zapamietaly indywidualista i cwok jak ja mogl wyciagnac wnioski i
    przyjechac, to kazdy moze.

    > Fakt jest faktem, grupa się rozwarstwiła i już. Widać to choćby po
    naszej rocznicy, nowych jest coraz mniej aż w końcu w zeszłym roku nie
    było nikogo chętnego do otrzęsin. Jest tego jakiś powód i nie mozna
    wszystkiego zwalić na nowych grupowiczów.

    Jakis powod jest, ale ja bym wszystko zwalil na nich, hahahahah.
    A powaznie - mysle, ze poniekad niestety nie masz racji. Dzisiejsze
    pokolenie ma zajebiscie roszczeniowa postawe. To, o co wyscie walczyli,
    mysmy ciezko pracowali - oni uwazaja, ze im sie nalezy. Ale od prmu nic
    sie nie nalezy nikomu, zeby stad cos brac trzeba zostawic tu czastke
    siebie, inaczej zawsze bedzie sie podswiadomie czulo, ze jest sie
    obywatelem drugiej kategorii. Reasumujac - trzeba chciec. Nie wymagac.

    > No i kolega wczesniej słusznie zauważył, że starzy porozumiewają się
    jakimś własnym językiem pełnym skrótów i odniesień zrozumiałych tylko
    dla starych. Grupa starych wytworzyła swój język, wznosząc kolejna
    barierę dzielącą ich od nowych.
    > Tak więc uderzmy się pierś i nie zwalajmy wszystkiego na nowych tylko
    zacznijmy od siebie.

    Daj spokoj, 4 dni w hartowcu i nie ma zadnych barier, a dla nas bedzie
    pretekst by po raz kolejny opowiedziec stare anegdotki. Pamietaj jak
    wiele ta grupa oferuje tym, ktorzy sa jej prawdziwymi uczestnikami.
    Nocowalismy wielokrotnie u kogos, kogo na oczy nie widzielismy tylko
    dzieki rekomendacji z prmu, pozyczalismy sobie wzajemnie pieniadze,
    zbieralismy sie z asfaltow po wypadkach, razem swietowalismy wesela,
    urodziny, razem plakalismy na pogrzebach, zjezdzilismy razem swiat,
    zalozylismy wspolne biznesy, zjedlismy razem beczke soli i nawiazalismy
    kontakty, dzieki ktorym zawsze w najgorszym syfie mamy do kogo zwrocic
    sie po pomoc, o morzu drobnych przyslug nie wspominajac. I co, teraz
    tylko dlatego ze ktos sobie napisal piec zdan na prm ze czuje sie
    rozczarowany - mam zaczac go traktowac tak samo? Na to trzeba sobie
    zasluzyc, a przede wszystkim trzeba dac sie poznac.
    Jesli ktos nie przyjezdza, nie chce uczestniczyc w zyciu tej grupy, to
    wszelkie roszczenia wobec niej moze od razu powiesic na kolku. I tyle.
    K.14.

  • 75. Data: 2009-05-26 19:32:17
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jacek Różański pisze:

> [...]
    > nie było nikogo chętnego do otrzęsin. Jest tego jakiś powód i nie mozna
    > wszystkiego zwalić na nowych grupowiczów.

    jest pewna róznica miedzy nie zgadzaniem sie ze zdaniem innych a
    bluzganiem na lewo i prawo, obrazaniem ludzi ktorych sie nie zna.
    Nie chce mi sie robic sledztwa kto zaczął pierwszy...
    Nawet tu tłumaczono kiedys ze jak sie wchodzi do czyjegos domu to sie
    nie pierdzi na dzien dobry

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 76. Data: 2009-05-26 19:34:04
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Na razie mają raczej pewność, że tak będzie. Do tego dochodzi bariera
    > bezpośredniego kontaktu. Powiedzmy sobie szczerze, jak taki Wieca ma być
    > zachęcający? :)

    Wieca jest zawsze zachęcający. W szczególności zachęca do picia wódki.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 77. Data: 2009-05-26 19:34:52
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Jacek Różański wrote:

    > Prawie jak w Ciechocinku ;)

    No pisalem o beczce soli.

    > Fakt, nie wiem w sumie co Ty we mnie widzisz ;))

    To ta glowa, jacus, glooooowa;]

    > Na razie mają raczej pewność, że tak będzie. Do tego dochodzi bariera
    > bezpośredniego kontaktu. Powiedzmy sobie szczerze, jak taki Wieca ma być
    > zachęcający? :) Kwintesencja taktu i wylewnej serdeczności :)

    "Te! Ta, ty! Jak na ciebie mowia? No! Chodz tu! No chodz tu mowie!
    Siadaj i pij!"
    Hehe. Przeciez nie jest tak strasznie, a do wylewnej serdecznosci mozna
    przywyknac:)
    K.14

  • 78. Data: 2009-05-26 19:43:10
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    m...@g...com wrote:

    > Bo grupa ta była kiedyś źródłem nieocenionej wiedzy, jej członkowie
    > pomagali 'starym', pomagali 'nowym' bez ciągłego czepiania się i
    > pseudozabawnych off-topiców. W tej chwili jest (w olbrzymiej części)

    Za przeproszeniem, abstrahując od tego konkretnego przypadku i
    wypowiadając się w imieniu własnym a nie Grupy Trzymającej Grupę, to
    zauważam że ww. opisana tendencja przydarza się nie tylko tutaj.

    Bo kiedyś obowiązywała zasada, że przed dołączeniem do grupy usenetowej
    należało zapoznać się z FAQ, przejrzeć archiwum i lurkować przez pewien
    czas, zanim włączyło się do dyskusji. To pozwalało zorientować się w
    klimacie, rozpoznać kto jest kim, wychwycić niektóre hermetyczne żarty
    czy ironie, poznać sposób bycia związany z tym konkretnym środowiskiem.

    Teraz, coraz częściej wpadają na grupę (nie tylko p.r.m., to ogólna
    tendencja) różne ludziki, przelatują jak meteory, zadają pytania
    banalne, oczywiste lub wręcz niemądre i *żądają* natychmiastowej
    odpowiedzi, "bo nie mają czasu na szukanie", a czasem nawet potrafią
    ochrzanić kogoś za sugestię przejrzenia archiwum czy FAQ "bo grupa jest
    od odpowiadania na moje pytania".

    Za pierwszym i drugim razem jest to zabawne, za fafnastym nudne, za
    fafdziesiątym irytujące i wcale się nie dziwię, że zdarzają się
    odpowiedzi prześmiewcze, kąśliwe czy nieuprzejme. Naturalnie, najlepiej
    byłoby gdyby wszyscy sobie pomagali i uśmiechali się, słonko świeciło,
    drogi były równe, pokój na świecie itd. no ale bądźmy realistami ;)
    Osobiście więcej widzę postów pomocnych lub przynajmniej humorystycznych
    niż grupowych linczów (OMG, czy to znaczy że jestem starym piernikiem?)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 79. Data: 2009-05-26 19:47:09
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Jacek Różański pisze:
    ...>8
    > Trzon przekroczył trzydziestkę, a nawet niebezpiecznie zbliża się
    > do czterdziechy. Wyjątków nie będę wskazywał palcyma ;)

    Masz szczescie ;)

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 80. Data: 2009-05-26 20:10:41
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Piotr Kompa wrote:

> [...]
    > Osobiście więcej widzę postów pomocnych lub przynajmniej humorystycznych
    > niż grupowych linczów (OMG, czy to znaczy że jestem starym piernikiem?)

    BRAWO. Celowo zacytowalem calosc, bo jest to najmadrzejszy post, jaki
    przeczytalem na prmie w tym roku. Piotr, masz u mnie browara. Duzo
    browarow. Mam nadzieje, ze kiedys bedzie okazja.
    K.14.