  • 61. Data: 2009-05-26 17:15:16
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    kocyk pisze:

> [...]
    > skrocie: daj sie poznac - bedziesz traktowany jak czlowiek. Trolluj -
    > bedziesz traktowany jak troll. End of story. A dzis to jest gowno a nie
    > TWA w stosunku do tego, co bylo kiedys, wiec nie przyzywajcie dawnych
    > czasow, bo sie zaplaczecie.
    > Aha, i przypominam: ja tez kiedys napisalem taki post, jak twoj. Roznica
    > jest taka, ze ja zrozumialem odpowiedz.
    > BTW, czytam prm od 10 dni, ale jakos nie zauwazylem gdzie ktos zostal
    > "osaczony jak owca". Przeciwnie, widze konkretne pytania i konkretne
    > odpowiedzi. Przypomne tez, ze obowiazku czytania nie ma.

    No ale to jest znowu pouczanie w wykonaniu "starego". A nowi tego
    nie lubią. Fakt jest faktem, grupa się rozwarstwiła i już. Widać
    to choćby po naszej rocznicy, nowych jest coraz mniej aż w końcu
    w zeszłym roku nie było nikogo chętnego do otrzęsin. Jest tego
    jakiś powód i nie mozna wszystkiego zwalić na nowych grupowiczów.
    No i kolega wczesniej słusznie zauważył, że starzy porozumiewają
    się jakimś własnym językiem pełnym skrótów i odniesień
    zrozumiałych tylko dla starych. Grupa starych wytworzyła swój
    język, wznosząc kolejna barierę dzielącą ich od nowych.
    Tak więc uderzmy się pierś i nie zwalajmy wszystkiego na nowych
    tylko zacznijmy od siebie.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 62. Data: 2009-05-26 17:18:30
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Szymon Kozak" <k...@T...com> wrote in message

    > Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy
    > przedstawial sie i mowil pare slow o sobie.

    Taktak, a "dzieci kiedyś to były samiutkie grzeczne, nie to co
    dzisiejsza młodzież". Flejmy tu były nim Ty się jeszcze
    pojawiłeś, stary kefiurku :)

  • 63. Data: 2009-05-26 17:21:20
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

> [...]
    > "język ojczysty". Ja oczywiście znikam stąd na zawsze jako Grzybol.
    > Rozumiem, że jak się ktoś skończył to już w takiej czy innej społeczności
    > funkcjonować się nie da:-) Wszystkim, moim wielbicielom mogę tylko napisąc,
    > że może se bloga założę i tam będziemy się wzajemnie uwielbiać:-) Pozdrawiam
    > 2 Panie bo więcej tu nie poznałem: Easy i Mikę, myślę, że w innej sytuacji
    > mogło by być zupełnie inaczej:-) Dodam tylko, że to wszystko co pisałem o
    > motocyklach, fakultetach, moim wieku itd to prawda. To tak dla tych co
    > myśleli, że jestem synek:-) Pozdrawiam wszystkich.

    Ee, hamletyzuje kolega że żal dupę ściska. Udowodnij żeś mocny
    nie tylko w gębie i pozostań grzybolem.

  • 64. Data: 2009-05-26 18:00:48
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 26 May 2009 19:21:20 +0200, Jacek Różański <j...@e...pl>
    wrote:

    >Ee, hamletyzuje kolega że żal dupę ściska. Udowodnij żeś mocny
    >nie tylko w gębie i pozostań grzybolem.

    Nono, wystarczy po stu skrajnie debilnych postach napisac jednego
    teatralnego i juz "kolega" i "pozostań" :P

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 65. Data: 2009-05-26 18:02:02
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    lesor pisze:

    > No patrz, przypomne Ci (kolejny raz zreszta, jestem jak Twoje sumienie ;) )
    > ze Ty powinienes najlepiej wiedziec gdzie jest ta linia, i po ktorej jej
    > stronie Jestes. Sam ja, te linie zawiesiles... \

    Sugerujesz ze to ja jestem wlascicielem tej lini i ja okreslam kto my
    kto oni ?

    wydaje mi sie ze mnie zlekka przeceniasz...

    > A teraz powstaje wrazenie, ze
    > chcialbys byc i po jednej i po drugiej stronie. Bo tak okrakiem to letko w
    > jaja uwiera. ;-)

    Ja jestem tam gdzie chce i robie to co chce. Nie mam presji
    przynaleznosci. Jakbym taka mial pewnie juz bym byl w jakimis MC. Z
    pl.rec.motocykle rowniez sie nie utozsamiam bo nie mam z czym. Ani to
    klub, ani (juz) grupa znajomych. To iles tam jednostek z ktorych iles
    sie zna iles sie pozna a iles bedzie tylko wirtualnymi bytami. Tylko
    nich samych zalezy ktora droge wybiora. Pl.rec.motocykle to fajny
    poczatek czegos ciekawszego, jesli sie tego chce. Albo przyczyna
    frustracji jesli sie nie zrozumie dowcipow innych.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 66. Data: 2009-05-26 18:09:09
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Eskimos pisze:

    > Nono, wystarczy po stu skrajnie debilnych postach napisac jednego
    > teatralnego i juz "kolega" i "pozostań" :P

    Mnie to też się tak wydawało ale ja jestem spoza "elity" i bałem się
    zjebki. :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 67. Data: 2009-05-26 18:40:35
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Tak więc uderzmy się pierś i nie zwalajmy wszystkiego na nowych tylko
    > zacznijmy od siebie.

    A w dupie. Świat to nie tylko ekran kompa. Chcą sie poczuć jak starzy
    wyjadacze to niech ich w koncu poznamy. Do wyboru na ten rok twoja impreza
    (swoją drogą jestem w koncu zapisany z tym doniem czy nie?) oraz rajd
    boborowy.

    b.

  • 68. Data: 2009-05-26 18:43:48
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Eskimos pisze:

    > Nono, wystarczy po stu skrajnie debilnych postach napisac jednego
    > teatralnego i juz "kolega" i "pozostań" :P

    Wolę jak ktoś na początku coś odpierdoli ale potem się naprostuje
    od wporzo kolesia brata-łaty od pierwszego wejrzenia, na którym
    potem się przejedziesz.

  • 69. Data: 2009-05-26 18:48:58
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Budyń pisze:
> [...]
    > wyjadacze to niech ich w koncu poznamy. Do wyboru na ten rok twoja impreza
    > (swoją drogą jestem w koncu zapisany z tym doniem czy nie?) oraz rajd

    Figurujecie.
    Jeden mądry i dojrzały kolega zwrócił mi uwagę na dodatkowy
    aspekt rzeczy. Otóż starzy stają się starzy w sensie fizycznym.
    Trzon przekroczył trzydziestkę, a nawet niebezpiecznie zbliża się
    do czterdziechy. Wyjątków nie będę wskazywał palcyma ;)
    No i jaki pożytek z zadawania się ze starymi piernikami ma taki
    20-letni leszczyk rozpoczynający przygodę z motocyklami? Jaką ma
    gwarancję, że w realu nie ofukną klepiąc się nawzajem po plecach
    jak na tej grupie?

  • 70. Data: 2009-05-26 18:50:13
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 20:00, Eskimos <e...@t...pl> wrote:

    > Nono, wystarczy po stu skrajnie debilnych postach napisac jednego
    > teatralnego i juz "kolega" i "pozostań" :P

    Eskimos nie zauwazyles podobienstwa, toz zupelnie jak JR, no to co sie
    dziwsz ze Jacus sie cieszy i ze od razu kolega :)

    pozdrawiam
    Mika
    z mietla