-
1. Data: 2009-05-26 09:23:04
Temat: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: "wererider" <w...@g...com>
Witam!
Takie pytanie - czy ograniczenie mocy (konkretnie to CB 500 zdławiona do 25
KW) ma jakiś wpływ na zużycie paliwa? W sumie na logikę powinno zmniejszać,
ale nie jestem pewien...
Pozdrawiam
were
-
2. Data: 2009-05-26 09:23:44
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: Kuczu <p...@j...pl>
wererider pisze:
> Witam!
> Takie pytanie - czy ograniczenie mocy (konkretnie to CB 500 zdławiona do 25
> KW) ma jakiś wpływ na zużycie paliwa? W sumie na logikę powinno zmniejszać,
> ale nie jestem pewien...
No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
-
3. Data: 2009-05-26 09:39:36
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: n...@s...com
On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
wrote:
>No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
-
4. Data: 2009-05-26 09:59:36
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik wydusił z siebie te słowy:
> On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
> wrote:
>
>> No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
>
> Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
>
jak sie zdławia motor, to dlatego, ze był za mocny i ktoś miał za mało
rozumu, zeby ograniczyć sie samemu. Jak więc jest słabszy, to sie odkręca na
maksa.
ps, w drugą strone niestety nie musi być tak samo - czyli zwiększenie mocy
nie musi spowodowac spadku spalania, bo jesli sie moc zwiększyło, tzn, ze
brakowało a jak sie ją podniesie .. to użyszkodnik ją będzie wykorzystywał
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI
-
5. Data: 2009-05-26 10:00:28
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
n...@s...com pisze:
> On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
> wrote:
>
>> No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
>
> Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
to zależy. np powiercone przepustnice wymagają wiecej nakładu pracy na
ich ruszenie, skoro są dziurawe. tak myślę. mi B6 tak właśnie też więcej
palił.
--
gildor
9'99
-
6. Data: 2009-05-26 10:02:30
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Kuba (aka cita) pisze:
> Użytkownik wydusił z siebie te słowy:
>> On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
>> wrote:
>>> No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
>> Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
>
> jak sie zdławia motor, to dlatego, ze był za mocny i ktoś miał za mało
> rozumu, zeby ograniczyć sie samemu. Jak więc jest słabszy, to sie
> odkręca na maksa.
motor jest zdławiony, bo tak każą przepisy niemieckie dla nowicjuszy, a
stamtąd najwięcej tego u nas jest.
--
gildor
9'99
-
7. Data: 2009-05-26 11:32:34
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
n...@s...com pisze:
>> No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
>
> Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
8. Data: 2009-05-26 17:35:04
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: "wererider" <w...@g...com>
Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości
news:gvgk0d$9ec$2@news.onet.pl...
> n...@s...com pisze:
> Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
> ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
> bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
No właśnie ja mam z tego co wiem ograniczenie na króćcach między gaźnikiem a
silnikiem i dyszy w gaźniku (gminna wieść głosi, że także moduł zapłonowy
jest inny). Kręcić się daje do oporu.
Pozdrawiam
were
-
9. Data: 2009-05-26 17:38:38
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości
news:gvgk0d$9ec$2@news.onet.pl...
> n...@s...com pisze:
>
>>> No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
>>
>> Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
> Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
> ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
> bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
Mialem pare lat temu CB400 po kastracji na walkach - palil minimum 7l/100
ale ja tam mu nigdy gazu nie zalowalem no
--
Pozdrawiam
Kucik
FJ 1200
-
10. Data: 2009-05-28 13:35:00
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Od: "f...@g...com" <f...@g...com>
On 26 May, 18:38, "kucik" <c...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w
wiadomościnews:gvgk0d$9ec$2@news.onet.pl...
>
> > n...@s...com pisze:
>
> >>> No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
>
> >> Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
> > Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
> > ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
> > bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
>
> Mialem pare lat temu CB400 po kastracji na walkach - palil minimum 7l/100
> ale ja tam mu nigdy gazu nie zalowalem no
>
> --
>
> Pozdrawiam
>
> Kucik
> FJ 1200
dlawiona CB500 to tylko mniejsze dysze w gazniku i zmniejszony
przeplyw powietrza w kroccu, czy jak to sie zwie. Nic wiecej, 99%.