    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Date: Tue, 26 May 2009 21:30:33 +0200

    Jacek Różański wrote:
> [...]
    skrocie: daj sie poznac - bedziesz traktowany jak czlowiek. Trolluj -
    bedziesz traktowany jak troll. End of story. A dzis to jest gowno a nie
    TWA w stosunku do tego, co bylo kiedys, wiec nie przyzywajcie dawnych
    czasow, bo sie zaplaczecie.
    Roznica jest taka, ze ja zrozumialem odpowiedz.
    zostal "osaczony jak owca". Przeciwnie, widze konkretne pytania i
    konkretne odpowiedzi. Przypomne tez, ze obowiazku czytania nie ma.

    > No ale to jest znowu pouczanie w wykonaniu "starego". A nowi tego nie
    lubią.

    To znaczy co, teraz styl grupie beda nadawac nowi, ktorzy dopiero co
    weszli tutaj przez bramke wuwu, wprost z foruma o iksboksie i imprezkach
    techno? To ja wracam na nasze prywatne smieci, heheh.
    Nie jest to pouczanie, tylko fakty. Historia lubi sie powtarzac. Jesli
    taki zapamietaly indywidualista i cwok jak ja mogl wyciagnac wnioski i
    przyjechac, to kazdy moze.

    > Fakt jest faktem, grupa się rozwarstwiła i już. Widać to choćby po
    naszej rocznicy, nowych jest coraz mniej aż w końcu w zeszłym roku nie
    było nikogo chętnego do otrzęsin. Jest tego jakiś powód i nie mozna
    wszystkiego zwalić na nowych grupowiczów.

    Jakis powod jest, ale ja bym wszystko zwalil na nich, hahahahah.
    A powaznie - mysle, ze poniekad niestety nie masz racji. Dzisiejsze
    pokolenie ma zajebiscie roszczeniowa postawe. To, o co wyscie walczyli,
    mysmy ciezko pracowali - oni uwazaja, ze im sie nalezy. Ale od prmu nic
    sie nie nalezy nikomu, zeby stad cos brac trzeba zostawic tu czastke
    siebie, inaczej zawsze bedzie sie podswiadomie czulo, ze jest sie
    obywatelem drugiej kategorii. Reasumujac - trzeba chciec. Nie wymagac.

    > No i kolega wczesniej słusznie zauważył, że starzy porozumiewają się
    jakimś własnym językiem pełnym skrótów i odniesień zrozumiałych tylko
    dla starych. Grupa starych wytworzyła swój język, wznosząc kolejna
    barierę dzielącą ich od nowych.
    > Tak więc uderzmy się pierś i nie zwalajmy wszystkiego na nowych tylko
    zacznijmy od siebie.

    Daj spokoj, 4 dni w hartowcu i nie ma zadnych barier, a dla nas bedzie
    pretekst by po raz kolejny opowiedziec stare anegdotki. Pamietaj jak
    wiele ta grupa oferuje tym, ktorzy sa jej prawdziwymi uczestnikami.
    Nocowalismy wielokrotnie u kogos, kogo na oczy nie widzielismy tylko
    dzieki rekomendacji z prmu, pozyczalismy sobie wzajemnie pieniadze,
    zbieralismy sie z asfaltow po wypadkach, razem swietowalismy wesela,
    urodziny, razem plakalismy na pogrzebach, zjezdzilismy razem swiat,
    zalozylismy wspolne biznesy, zjedlismy razem beczke soli i nawiazalismy
    kontakty, dzieki ktorym zawsze w najgorszym syfie mamy do kogo zwrocic
    sie po pomoc, o morzu drobnych przyslug nie wspominajac. I co, teraz
    tylko dlatego ze ktos sobie napisal piec zdan na prm ze czuje sie
    rozczarowany - mam zaczac go traktowac tak samo? Na to trzeba sobie
    zasluzyc, a przede wszystkim trzeba dac sie poznac.
    Jesli ktos nie przyjezdza, nie chce uczestniczyc w zyciu tej grupy, to
    wszelkie roszczenia wobec niej moze od razu powiesic na kolku. I tyle.
    K.14.