  • 51. Data: 2009-05-26 14:16:23
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kocyk pisze:

    > Jakos po mnie widocznie nie urodzil sie juz zaden gniewny

    Acha, to tak bylo.

    Bo ja slyszalem raczej o lansie zorientowanym na autorytet.
    :-)

    KJ

  • 52. Data: 2009-05-26 14:24:54
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Sqeeb wrote:

    > "Czy świat wiele sie zmieni gdy z młodych gniewnych powstaną starzy wkurwieni?"

    Pewnie nie. Ja nie nalegam. Ale nie marudzcie, ze jest tak czy owak, bo
    jak jest zalezy od was.
    K.14.

  • 53. Data: 2009-05-26 14:25:48
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > Acha, to tak bylo.
    >
    > Bo ja slyszalem raczej o lansie zorientowanym na autorytet.
    > :-)

    Nastepny, powycina z kontekstu i mondruje, stary precel jeden!
    K.14.

  • 54. Data: 2009-05-26 14:36:45
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 16:25:48 +0200
    kocyk wrote:

    > Nastepny, powycina z kontekstu i mondruje, stary precel jeden!
    > K.14.

    Ja tam nie lubie precli. Paluszki z sezamem są lepsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 55. Data: 2009-05-26 14:37:39
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 16:24:54 +0200
    kocyk wrote:

    > Pewnie nie. Ja nie nalegam. Ale nie marudzcie, ze jest tak czy owak, bo
    > jak jest zalezy od was.
    > K.14.

    Następny mówi 'my'.

    To jak piszę na 20-stu innych grupach, to od razu należę do jakiejś bandy?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 56. Data: 2009-05-26 14:57:05
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 16:37, Sqeeb <s...@i...community> wrote:

    > Następny mówi 'my'.
    >
    > To jak piszę na 20-stu innych grupach, to od razu należę do jakiejś bandy?
    nie, choc ludzie naturalnie lubia utorzsamic sie ze stadem, tyle ze
    nasze stado jest dziwne
    banda indywidualistow, socjopatow, pedalow i lesbijek
    ale jak juz sie z zyjesz z ktoras kategoria to potem wiesz juz ze to
    my.

    pzdr
    Mika
    czaronica z mietla

  • 57. Data: 2009-05-26 16:02:13
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 07:57:05 -0700 (PDT)
    Mika wrote:

> [...]
    > banda indywidualistow, socjopatow, pedalow i lesbijek
    > ale jak juz sie z zyjesz z ktoras kategoria to potem wiesz juz ze to

    Czyli jak wole dziewczynki to jestem lesbijką?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 58. Data: 2009-05-26 16:07:20
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 18:02:13 +0200, Sqeeb wrote:

    > Czyli jak wole dziewczynki to jestem lesbijką?
    Właśnie dlatego w stosunku do Ciebie mówie "wy" ...

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 59. Data: 2009-05-26 16:09:56
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 26 May 2009 16:15:48 +0200, Jarecki [KenLee] <r...@o...pl> wrote:

    [...]
    > *** W watku, o lakierowaniu nakeda, od ktorego sie to zaczelo wyrazilem
    > podobne zdanie co Grzybol. Podyskutowalem z Maverikiem i paroma innymi
    > oponentami. Bez bluzg, obrazania itp. I odnosze wrazenie ze moj punkt
    > widzenia zostal zrozumiany i w jakims stopniu zaakceptowany nawet przez
    > owych oponentow.

    Amen. :-)

    > Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 60. Data: 2009-05-26 17:03:29
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kuczu pisze:

    > Mysle ze tak. Pora sie zajac bardziej przyziemnymi sprawamy, np.
    > motocyklami.

    Ale o tym już było :/

    --
    Pozdrowienia, Best regards