  • 41. Data: 2009-05-26 13:30:54
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 15:26:26 +0200, Piotr May wrote:
    > Przepraszam ze sie wtrace, chcialby bardzo sie dowiedziec gdzie
    > przebiega linia podzialu my-oni, bo za cholere nie wiem do jakiej grupy
    > sie zapisac a co gorsza nie mam zielonego pojecia do ktorej grupy wpisac
    > poszczegolnych ludzi tu wypowiadajacych sie.
    >
    > no i kto i gdzie legitymacje wydaje?
    >
    > ps: do tej pory wydawalo mi sie ze kazdy kto tu sie wypowiada to "my"
    > (grzybol tez) ale teraz zaczynam powaznie sie nad tym zastanawiac.

    Ciężko to będzie określić...możemy doprowadzić do sytuacji która zaistniała w
    Rwandzie...
    ps. Masz krowy? Albo chociaż gospodarstwo z wiekszą ilościa kur?

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 42. Data: 2009-05-26 13:33:03
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu [OT]
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 15:28:11 +0200
    Kefir wrote:

    > Ferdydurke?

    > S.P Gombrowicz nie byl jedynym slowotworca ;)

    Koniec i bomba.

    ;-]

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 43. Data: 2009-05-26 13:35:38
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Piotr May wrote:

> [...]
    >
    > ps: do tej pory wydawalo mi sie ze kazdy kto tu sie wypowiada to "my"
    > (grzybol tez) ale teraz zaczynam powaznie sie nad tym zastanawiac.

    No patrz, przypomne Ci (kolejny raz zreszta, jestem jak Twoje sumienie ;) )
    ze Ty powinienes najlepiej wiedziec gdzie jest ta linia, i po ktorej jej
    stronie Jestes. Sam ja, te linie zawiesiles... A teraz powstaje wrazenie, ze
    chcialbys byc i po jednej i po drugiej stronie. Bo tak okrakiem to letko w
    jaja uwiera. ;-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    "my"

  • 44. Data: 2009-05-26 13:36:56
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Piotr May wrote:

> [...]
    >
    > ps: do tej pory wydawalo mi sie ze kazdy kto tu sie wypowiada to "my"
    > (grzybol tez) ale teraz zaczynam powaznie sie nad tym zastanawiac.

    Eee, wlaczysz z wiatrakami. My i oni funkcjonowali nawet wtedy, kiedy ja
    bylem "oni", heheheh.
    K.14.

  • 45. Data: 2009-05-26 13:44:31
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message

    > Eee, wlaczysz z wiatrakami. My i oni funkcjonowali nawet wtedy, kiedy ja
    > bylem "oni", heheheh.

    Mowisz o grzecznym Radku, ksywa Kocyx, z "Bluepinceta"? Niech "oni" wroca,
    zblazowani cynicy juz sie przejedli ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 46. Data: 2009-05-26 13:47:31
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 15:35, "lesor" <p...@l...waw.pl> wrote:

    > stronie Jestes. Sam ja, te linie zawiesiles... A teraz powstaje wrazenie, ze
    > chcialbys byc i po jednej i po drugiej stronie. Bo tak okrakiem to letko w
    > jaja uwiera. ;-)
    Eee jak jest tą zabka z kawalu to nie uwiera go tylko stoi cały czas w
    rozkroku bo jest i piekny i madry :)
    Byle sie tylko nie rozerwal...
    pozdr
    Mika
    czarownica z mietla

  • 47. Data: 2009-05-26 13:55:28
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:
    > Elou!
    > "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message

    > Mowisz o grzecznym Radku, ksywa Kocyx, z "Bluepinceta"? Niech "oni"
    wroca,
    > zblazowani cynicy juz sie przejedli ;)

    Spoko, niedlugo wracam do siebie, tak tylko tu zagladam czy aby jakiejs
    imprezki nie bedzie.
    Jakos po mnie widocznie nie urodzil sie juz zaden gniewny z elementarna
    odwaga, zeby jednak gdzies przyjechac i sprawdzic jak jest naprawde. Dziwne.
    K.14.

  • 48. Data: 2009-05-26 14:08:46
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > TY... Wlasnie sobie przypomnialem ze te 6 czy 7 lat temu sie nie
    > przedstawilem. Mam teraz czy dac sobie siana ?
    heheh...:)
    ty przypomnij jak pare razy zostałeś zjechany :)
    ale sie kurde nie poddałeś :)
    huck

  • 49. Data: 2009-05-26 14:13:25
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 15:55:28 +0200
    kocyk wrote:

> [...]
    > odwaga, zeby jednak gdzies przyjechac i sprawdzic jak jest naprawde. Dziwne.

    "Czy świat wiele sie zmieni gdy z młodych gniewnych powstaną starzy wkurwieni?"

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 50. Data: 2009-05-26 14:15:48
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Szymon Kozak"

    > Jego sprawa była skazana na podobne zakończenie. Napisałem tak ponieważ
    > odnoszę wrażenie,że postępujecie tak ze wszystkimi "w imię zasad".

    *** W watku, o lakierowaniu nakeda, od ktorego sie to zaczelo wyrazilem
    podobne zdanie co Grzybol. Podyskutowalem z Maverikiem i paroma innymi
    oponentami. Bez bluzg, obrazania itp. I odnosze wrazenie ze moj punkt
    widzenia zostal zrozumiany i w jakims stopniu zaakceptowany nawet przez
    owych oponentow. Dalo sie? Dalo. Niczyja sprawa nie jest skazana na taki
    koniec- o ile sam zainteresowany do tego nie doprowadzi. I w imie zadnych
    zasad nikt nie probowal mnie zaszczuc, za to dyskutowano i to w moim
    odczuciu ciekawie. I oto tu chodzi...
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400