    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Cala prawda o AF - pomiary
    Date: Fri, 20 Mar 2009 07:10:56 -0700 (PDT)
    <gpvnpr$3h9$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@h...googlegroups.com>
    <gpvt9e$4bg$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@e...googlegroups.com>
    <gpvvt5$4jm$1@node1.news.atman.pl>

    On 20 Mrz., 15:05, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Mi właśnie o to.

    > Ja staram się pisać treściwie, acz krótko.

    > Dalej nie wiesz o czym piszesz, więc tym razem bezczelnie odeślę Cię do
    > wikipedii:http://pl.wikipedia.org/wiki/Kolimacjahttp
    ://pl.wikipedia.org/wiki/Dyspersja_(optyka)http://pl
    .wikipedia.org/wiki/Plik:Light_dispersion_conceptual
    _waves.gif

    > Ale jak się już upierasz, że w będzie "wielokrotnie mniej", to w końcu
    > jest ta zależność od długości fali, czy nie. I jak to wiążesz ze
    > "zmiennym uczuleniu spektralnym cmosow", które postulujesz?
    >
    > --
    > Mirek

    nic nie wiem koncze juz nie ma czasu - to watek poboczny.
    padlo haslo dyspersji no wiec tak mozemy walkowac do konca.
    za chwile ktos rzuci haslo dyfrakcji i tez bedziemy gdybac.

    powiedz lepiej jesli wiesz albo ktos inny jakim momentem obrotowym
    przykrecac sruby kol samochodowych przy felgach aluminiowych , a
    jakim przy felgach stalowych - to jest mi wazniejsze.
    auto - van.

    XXX